19.02.2009

با وجود ممانعت دانشگاه از نظر سنجی گسترده در دانشگاه برای دفن شهید، تا کنون نزدیک به ۳۰۰۰ امضا در مخالفت با دفن شهید در دانشگاه جمع آوری شده است

خبرنامه امیرکبیر: در چند روز گذشته صحن دانشگاه صنعتی امیرکبیر با وجود تمام برخوردها و بازداشت ها و ممنوع الورود کردن ها شاهد حضور دانشجویان مخالف پروژه دفن شهید در دانشگاه بود.

این دانشجویان برای امضای نامه ای که در راستای این مخالفت تنظیم شده بود در صحن دانشگاه حاضر شده بودند و در این بین انتظامات دانشگاه به دستور رهایی، واعظ و میر احمدی که ازمتولیان اجرای این پروژه امنیتی در دانشگاه هستند نه تنها از در اختیار گذاشتن یک میز کوچک در روزهای دوم و سوم به دانشجویان ممانعت به عمل آورد، بلکه بارها برای متفرق کردن دانشجویان تلاش کرد که با بی توجهی دانشجویان کاری از پیش نبرد. این عمل در حالی بود که تعداد اندکی از بسیجیان دانشگاه با برپا کردن چادرهای مختلف در صحن دانشگاه به نام استقبال از شهدا کل فضای دانشگاه را اشغال کرده بودند.

لازم به ذکر است که این جمع آوری امضا در ابتدا توسط شورای صنفی دانشجویان انجام می گرفت که با فشار روزبهانی و عمل غیر قانونی وی که دست اندر کاران شورای صنفی را تهدید به برخورد انضباطی کرد، این عمل به طور خود جوش ادامه پیدا کرد و در آن تا کنون نزدیک به ۳۰۰۰ امضا جمع آوری در مخالفت با پروژه «دفن شهید» شده است.

دستور غیر قانونی و خود سرانه روزبهانی توسط دوستان در شورای صنفی به اطلاع عموم رسید که عکس این دستور به دست خط وی موجود است.

امضاهای دانشجویان نیز که در این چند روز جمع آوری شده است به مشخصه شماره های دانشجویی در ذیل آمده است.

بار مشاهده عکس ها به سایت امیرکبیر مراجعه کنید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates