23.02.2009

ماجرای «شرودعلی» صدر اعظم سابق آلمان و رهبران نظام الهی

ایران ب ب ب: محسن کردی
خبر گذاری ها به آنچه که واقعا بین مقام های ارشد جمهوری اسلامی و گرهارد شرودر صدر اعظم سابق گذشته است اشاره نکرده اند اما شما بشنوید از زبان خبرنگار ما که خود در جلسات حضور داشته. او می گوید؛
شرودر با استفاده از فرصت دیدار خود با مقام های ایرانی انکار هولوکاست یا قتل عام یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم را صریحا مورد انتقاد قرار داده است.
وی روز شنبه با مقام های ارشد ایرانی از جمله محمودی احمدی نژاد رئیس جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس و علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلح نظام دیدار کرد. با این حال او سخنان انتقادآمیز خود را نه در دیدار با مقام های بلندپایه بلکه در گفتگو با اعضای اتاق صنایع و بازرگانی ایران مطرح کرد. جریان این دیدار را بخوانید؛
شرودر؛ بابا… چطوری بگن به شماها که حالیتون بشه. “هولوکاست و قتل عام یهودیان یک واقعیت تاریخی است و انکار این جنایت بی سابقه معنی ندارد”.
رفسنجانی؛ بنام خدا و درود سلام به شهدای راه اسلام و مسلمین بخصوص شهید هیتلر (ره)، بنظر میرسد که آقای شرودر در هواپیما یک کمی زیاده روی کرده و از آن کنیاکهای فرد اعلا زیادی نوش جان کرده اند که حاضرند بپذیرند چنین اتهاماتی را برای ملت همیشه در صحنه آلمان. بی جهت نیست که حضرت رسول در ذم شرب خمر فرموده اند..
شرودر؛ بابا بی خیال! من نمیخواهم این گندو هم بزنم شماهام کوتا بیایین دیگه! هی دنیا میاد این فضاحت ما رو فراموش کنه شماها میشین کاسه داغ تر از آش و با این دوستی خاله خرسه تون…
احمدی نژاد؛ خواهش می کنم برادر شرودر.. شوما دیگه چرا؟ مردم هزار کثافت کاری می کنند دست قطع می کنند زبان می برند سنگسار می کنند تازه از حقوق بشر کشورهای غربی ایراد هم میگیرند اونوقت شما چطور حاضر هستی آش نکرده و دهن سوخته قبول کنی که شخص شریفی مثل رهبر فقید آلمان (در این لحظه بعلامت هایل هیتلر دستش را هم بالا می آورد و حضار ندا میدهند “بیش باد”) چنین اعمال شنیعی ازشان سر زده باشد.
شرودر در حالی که شرشر عرق میریزد؛ بابا… مرحوم پدر بزرگ خود من یکی از کمک مهندسهای سیستم ساختمانها برای اتاقهای گاز و کشتار جمعی بود خودش برام تعریف کرده.
احمدی نژاد؛ اختیار دارید برادر شرودر! مرحوم ابوی بزرگ شما حالا یک شکسته نفسی کرده اند که مسلم بدانید تحت فشار صهیونیزم جهانی به سرکردگی رژیم اشغال گر قدس بوده..
شرودر؛ بابا پدر بزرگ من قبل از اتمام جنگ توسط هیتلر بقتل رسید اون زمان که هنوز کشور اسرائیل تشکیل نشده بود این حرفا چیه؟
احمدی نژاد؛ اولا که دور از جناب اسرائیل نه و رژیم اشغال گر قدس. ثانیا شما نباید از حیله های صهیونیزم جهانی غافل باشید.
شرودر؛ بابا یکی از همسایه های ما از نگهبانان یکی از این اردوگاههای گاز بوده به چشم خودش دیده چندصد هزار را اونجا سر به نیست کردن.
احمدی نژاد؛ مطمئن بدانید که یا از عمال صهیونیزم بوده یا در اثر مصیبتهای جنگ مالیخولیا گرفته بوده. آخه ما در تمام هشت سال دفاع مقدس زور زدیم عین گله گوسفند ملت را فرستادیم روی میدان مین زورمون نرسید بیش از یک میلیون بکشیم شما چطور ممکنه شماها تونسته باشید در دوسه سال شش میلیون بکشید؟ مگه مرغه که سر می برند؟ آخه عقل هم برای آدم خوب چیزیه!
گردهارد شرودر؛ آقا وقتی شمای ایرانی حرفی در مورد جنگ ایران و عراق میزنی چون از نزدیک دیدی من قبول می کنم و نمیگم که مالیخولیا داری چطور شما تاریخ ما آلمانها را میخواهی بهتر از ما بدانی؟
احمدی نژاد؛ چنانچه وابسته به صهیونیزم جهانی نباشید ساده است!
شرودر؛ یعنی شما می گین هرکی حرف شما رو قبول نکنه وابسته به صهیونیزم جهانی است؟
لاریجانی؛ البته و علاوه بر اون اگر حرفای ما رو نپذیره باید به عقل خودش هم شک کنه.
شرودر؛ والله یواش یواش خودم هم دارم قانع میشم. پس چی میگن این چند میلیون ایرانی فراری خارج از کشور در مورد شما که…
احمدی نژاد؛ ولشون کن آقا.. اینها همه منافع شونو در ایران از دست دادن. اینها یا عامل صهیونیزم جهانی و فراماسونری اند یا تاراجگران بیت المال بودن که به یمن امام خمینی دستشون کوتاه و مال و اموال شون به مستحق هایی مثل سردار میلیاردی آقای محصولی بدبخت رسید. بیچاره محصولی هنوز پوست روی استخونه. اینجا همه گونه آزادی بیان و نوشتار و حتا آزادی های سکسی هست که شماها خوابشو نمی بینین! مثلا تو تابحال با بجز عیالت جایی سکس حلال داشته ای؟
شرودر؛ سکس حلال؟ نه بابا ما مردم آلمان اهل این حرفا نیستیم معمولا یک زن تو زندگی مون هست.
حاج آقا گلستانی؛ ای بیچاره.. ای بدبخت.. آخه تو از دنیا چی فهمیدی؟ گوساله آمدی و گاو داری میری! تو صدر اعظم آلمان باشی و و هزاران کارمند زیر دستت فقط با یکی؟ وقتی می گم صهیونیزم جهانی نمیزاره شماها حال کنید همینه دیگه! من تو تویسرکان رئیس یه اداره با هفت تا کارمند بودم با عیال دوازده تاشون رابطه حلال داشته ام!
شرودر؛ رابطه حلال؟
رفسنجانی؛ بعله.. البته راه داره… راههای اسلامی.
شرودر؛ کم کم دارم قانع میشم که مثل اینکه حق با شماست. ما اصلا تو باغ نیستیم.
خامنه ای؛ البته که حق باماست! صهیونیزم مخ شماها رو زده! نمیگذاره که آنچه که خدا بر شما حلال کرده رو حالشو ببری. این صهیونیزم هی آیه نازل میکنه که “خدا یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی” شما آدمهای پخمه و ساده دل هم قبول می کنید! اصلا شما خودت فکر کن، چطور شد که این رژیم اشغالگر قدس بوجود آمد؟ حضرت هیتلر (ره) که دید یهودی ها برای او و همسر صیغه شرعی اش اوا براون حرف در میارن اون شش میلیون یهودی را سوار کشتی کرد فرستاد به فلسطین که جارو کشی شیعیان فلسطین را بکنند اما صهیونیزم جهانی به هیتلر برگ زد. اولا گفت که شش میلیون یهودی را هیتلر کشته و بعد هم زمینهای فلسطینیا رو اشغال کرد و بالا کشید و هرگز نگفت که شش میلیون یهودی ساکن فلسطین اشغالی ز کجا اومدن؟ نه.. خودت فکر کن و مهره ها را کنار هم بچین!
شرودر در حالیکه به پشت دست خود میزند و های های گریه می کند؛ ای لعنت بر صهیونیزم، ای لعنت بر امپریالیزم جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار. هی شماها می گفتین ها.. ما خیال می کردیم که دیوانه و حشری هستید.
لاریجانی در حالی که با لبخندی برادرانه به شانه های شرودر میزند؛
بگو اشهد و ان لا الهه الا الله محمدا رسول اللله علی ان ولی الله، خمینی ان حجت الله، خامنهٌ صاحب الله، احمدی نژادٌ وقیح الله…
شرودر؛ صبر کن برادر… گفتی لا اله و… چی چی ؟
احمدی نژاد؛ برادرها یکی سینی چایی بیارین و اسمال آقا سلمونی رو هم خبر کنید بگید امشب شام خونه ما دعوت هستن و همون تیغی رو بیاره که باهاش منو بچه بودم ختنه کرده. «شرودعلی» جان نگران نباش الان یک ضرب میایی تو عالم اهل بهشت و همین امشب ویلا با ژیلا و همه رقم نشئه جات برادرا برات فراهم می کنند. ما اینقدرها هم ناخن خشک نیستیم که میگن. بالاخره از روزی پنج تن تریاک چند گرم اش به تو میرسه. تشرف ات به دین اسلام رو تبریک میگم. . . صلوات و ختم جلسه اعلام شد.
خبرنگار ما از اخبار فرعی اطراف جلسات نیز گزارش داده است که دوتا از خواهران نیروهای امنیتی که محض خاطر گل روی «شرودرعلی» از شوهراشون سه طلاقه شده بودن نظر به اصل “ضروریات در اسلام ناب محمدی” بدون ترک عده به عقد موقت حاج آقا شرودعلی در آمدند. حاج آقا شرودعلی در بیانیه ای انزجار خود از صهیونیزم جهانی را اعلام و از مسلمین جهان خواست که بر علیه منافع صهیونیزم در هرکجای جهان اقدام شهادت طلبانه بکنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates