05.03.2009

توضیحات کرمانشاه پست : سخنی با علیرضا جمشیدی ، سخنگوی قوه قضائیه

کرمانشاه پست: علیرضا جمشیدی ، سخنگوی قوه قضائیه ، در نشست خبری امروز سه شنبه خبر اعدام های یکشنبه کرمانشاه را تکذیب کرد . از آنجا که این خبر با استناد به منابع معتبر دیگر از سوی سایت ” کرمانشاه پست ” منتشر شد در ادامه نکاتی برای آگاهی افکار عمومی و سخنگوی محترم قوه قضائیه همراه با لینک مطالب باطلاع می رسد :

در گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا ) آمده است :

” *** تکذيب اعدام در کرمانشاه
سخنگوي دستگاه قضايي همچنين برخي اخبار مبني بر اعدام 11 نفر در کرمانشاه را رد کرد.”

در گزارش خبری خبرگزاری فارس هم چنین آمده :

” ‌11 نفر اعدامي در كرمانشاه نداشتيم و اين خبر صحت ندارد. ”

این در حالیست که الهیار ملکشاهی ، ریاست محترم دادگستری استان کرمانشاه ، طی نشست خبری شنبه خود از اعدام یازده نفر در فردای روز بعد سخن گفته بود . همچنین مجتبی ملکی ، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ، هم در روز دوشنبه خبر اعدام 10 تن از قاچاقچیان مواد مخدر را رسماً تأیید کرد . این تارنمای استانی نیز با توجه به رسالت خبری خود در انعکاس بی غرضانه خبر کوشید .

سخنان امروز علیرضا جمشیدی ، سخنگوی محترم قضایی ، بسیار سئوال برانگیز از آنروست که آیا ایشان اخبار انتشار یافته از سوی مقامات محترم قضایی استان را تکذیب می کنند و اخبار تأیید شده را رد می نمایند ؟! در اینصورت مسئولیت انتشار چنین اخبار بی اساسی با کیست ؟!

در پایان لازم به یادآوری است از آنجائیکه کرمانشاه پست همواره بر صحت خبر و تأیید چنین اخباری از چند منبع اهتمام دارد و خود را از انتشار شایعات و اخبار نادرست دور نگه داشته ، خبر منتشر شده در این درگاه اطلاع رسانی با استناد به سخنان مقامات محترم قضایی استان کرمانشاه و منابع معتبر خبر داخلی انجام پذیرفته است لذا اگر چنین خبری همانگونه که سخنگوی محترم قوه قضائیه فرموده اند صحت ندارد مسئولیت آن بر دوش کسان دیگری است که در بالا به آن اشاره شد .

لینک های منبع :

انتشار نشست خبری جمشیدی در خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا )
همان در خبرگزاری فارس
نشست خبری رئیس دادگستری استان
تأیید خبر از سوی دادستان کرمانشاه

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates