08.03.2009

فاطی رجبی: در اختناق و سانسور و خفقان به سر می‌برم!

شهاب نیوز: سایت تعطیل است و من در اختناق و سانسور كامل و خفقان!… هماهنگی تعطیلی سایت و تخریب‌ پی‌در‌پی، خیلی جالب به نظر می‌رسد. و این همان «ترور كامل شخصیت» است. طالبانیسم چه معنایی دارد؟ و القاعده چه كسانی هستند؟!
همسر سخنگوی دولت احمدی‌نژاد که وبلاگ وی ده روز پیش از سوی کمیته فیلترینگ مسدود شد؛ در کمال قدرت سایت خود را به یک آدرس جدید منتقل کرد و در اولین نوشته‌های خود مدعی شد که در «اختناق و سانسور كامل و خفقان!» به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ فاطمه رجبی که طی سه سال گذشته در کمال آزادی حیرت‌آورترین دشنام‌ها را علیه چهره‌های شاخص سیاسی و مذهبی منتشر کرده، در بخشی از نوشته جدید خود آورده است: سایت تعطیل می‌شود. «سایت فاطمه رجبی»، نه سایت‌های «ضد شیعی»، نه سایت‌های «اصلاح‌طلبی» و نه سایت‌های «مستهجن» و «ضد انقلاب»! شگفتا! كه واژگونی اصول و ارز‌ش‌ها، به بهای «به دست آوردن دل رؤوس مافیا» این‌گونه «اصول‌گرایی اصلاح‌طلبانه» را ثمر می‌دهد. شاید «دولت وحدت ملی» ناطق نوری یا لاریجانی نیز بر همین معیار و مبنا باشد.

وی در بخش دیگری از نوشته خود ادعا کرده است: «سایت تعطیل است و من در اختناق و سانسور كامل و خفقان! دشمن مهاجم است، دین ندارد، آزادگی ندارد، انسانیت و اخلاق هم ندارد. یعنی «اصلاح‌طلب» است. اومانیسم یعنی چه؟ یعنی همین!».

همسر آقای الهام در بخش دیگری از مقاله خود مدعی شده که علاوه بر فیلترینگ سایتش در معرض «تخریب» نیز قرار گرفته و نوشته است: «هماهنگی تعطیلی سایت و تخریب‌ پی‌در‌پی، خیلی جالب به نظر می‌رسد. و این همان «ترور كامل شخصیت» است. طالبانیسم چه معنایی دارد؟ و القاعده چه كسانی هستند؟!».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates