14.03.2009

يک نورچشمي اقتصادي با بدهي 400 ميلياردي

بازتاب: با پيگيري بانک‌ها و شاکيان خصوصي، وي مدتي نيز ممنوع‌الخروج شده بود که معلوم نيست به چه دليل از وي رفع ممنوعيت شده و او هم‌اكنون با داشتن بدهي چند صد ميلياردي به بيت المال، در سايه ناتواني دستگاه‌هاي مسئول، بدون کوچکترين مشکلي به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهد.

بدهي ميلياردي يک تاجر فولاد به سيستم بانکي که بايستي با اعمال محدوديت‌هاي قانوني و پيگيري نهادهاي مسئول، پول بيت‌المال را بازمي‌گرداند، بدون کمترين مشکلي وي را به ادامه فعاليت‌هاي اقتصادي خود ترغيب کرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، آقاي «الف ـ س» که تاجر فولاد است، از طريق ارتباطات خوب خود در سيستم بانکي و پولي کشور، نزديک به 350 ميليارد تومان از بانک‌هاي سپه، ملي، سامان، پارسيان، ملت و پاسارگاد به عنوان وام دريافت مي‌کند. اما در موعد باز پرداخت وام‌ها، وي اعلام مي‌کند که توانايي پس دادن وام را ندارد و از برگرداندن اصل پول و سود آن سر باز مي‌زند.

بر پايه گزارش‌هاي به دست آمده، وي بدهي کلاني نيز به اشخاص حقيقي دارد و در مجموع بدهي‌هاي وي را تا مرز 400 ميليارد تومان مي‌رساند که با پيگيري بانک‌ها و شاکيان خصوصي، وي مدتي نيز ممنوع‌الخروج شده بود که معلوم نيست به چه دليل از وي رفع ممنوعيت شده و او هم‌اكنون با داشتن بدهي چند صد ميلياردي به بيت المال، در سايه ناتواني دستگاه‌هاي مسئول، بدون کوچکترين مشکلي به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates