21.03.2009

بزرگترین افتخار دکتر! مهندس!سردار! عقده محسن رضایی: حضور در کاخ صدام

بازتاب: زمانی که من در محضر حضرت امام از ویژگیهای منحصر به فرد شهید علم الهدی صحبت می کردم، ایشان به شدت می گریستند و برای از دست دادن چنین فرزندانی بسیار متاثر بودند.
كد خبر: ۴۱۱۷۳ تاريخ انتشار: ۲۲:۳۷ – ۳۰ اسفند ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۳۳۳۴

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه پاسداران در دوران حماسه دفاع مقدس لحظات تحویل سال نو را در جمع کاروان های راهیان نور و در شلمچه میعادگاه حماسه سازان ایثار و شهادت سپری کرد و بار دیگر ناگفته‏هایی را بیان نمود.

به گزارش خبرنگار تابناک، رضایی که با هدف حضور در جمع کاروانهای راهیان نور و تجدید میثاق با همرزمان شهید خود در طول هشت سال خود را به این مناطق رسانده بود، ابتدا با حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع گروهی از این کاروان‏ها به ذکر خاطراتی از شهید دانشجو علم الهدی پرداخت.

وی در سخنان خود درباره موقعیت تاثیر گذار دانشجویان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نکاتی چند را یادآور شد و خاطر نشان کرد: زمانی که من در محضر حضرت امام از ویژگیهای منحصر به فرد شهید علم الهدی صحبت می کردم، ایشان به شدت می گریستند و برای از دست دادن چنین فرزندانی بسیار متاثر بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس خود را در لحظه تحویل سال نو به شلمچه رسانده و این لحظات پر برکت را در جمع نورانی و معنوی راهیان نور و در میعادگاه عاشقان به سر برد.

رضایی در شلمچه و در جمع گروهی دیگر از کاروانیان راهیان نور از خاطرات سفر اخیر خود به عراق سخن گفته ناگفته‏هایی را از دوران جنگ و اتفاقات اخیر را بیان کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران، حضور خود و دیگر همراهان را در کاخ صدام از جمله پیروزیهایی دانست و یادآور شد: امام(ره) در زمان قبول قطعنامه آنرا پیش بینی کرده بود که به فضل الهی در این مقطع از زمان تحقق یافت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates