21.03.2009

صف چندکيلومتری پمپ‌بنزین‌های تهران ـ مشهد، بنزین آزاد نایاب شد، بنزین در بازار سیاه، لیتری 700 تومان!

انتخاب :برخي از مسافران درمسير تهران – مشهد مي‌گويند: صف‌هاي چند کيلومتري جايگاههاي سوختگيري دراين مسير موجب سرگرداني مسافران نورزي و زوار شده است.در برخي از اين جايگاه هاي سوختگيري از جمله شاهرود، ميامي و عباس آباد طول صفوف به حدود هفت کيلومتر نيز رسيده است.

خبرگزاری انتخاب: خبرنگار خبرگزاری انتخاب گکزارش داد: بنزین ازاد در برخی جاده های کشور نایاب شد.

بنابراین گزارش، در مسیر تهران به مشهد که با ده ها کیلیومتر ترافیک رو به رو شده است، بنزین آزاد پمپ بنزین ها تمام شده است.

این در حالی است که برخی سودجویان هر لیتر بنزین را 700 تومان به زائران حرم علی بن موسی الرضا می فروشند.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرده که این اتفاق در بسیاری از جاده های کشور روی داده و بی نظمی و عدم برنامه ریزی دولت، سبب ترافیک شدید در پمپ بنزین ها و اتمام ذخیره سوخت جایگاه ها را به دنبال داشته است.

صف چندکيلومتری پمپ‌بنزین‌های تهران ـ مشهد

برخي از مسافران درمسير تهران – مشهد مي‌گويند: صف‌هاي چند کيلومتري جايگاههاي سوختگيري دراين مسير موجب سرگرداني مسافران نورزي و زوار شده است.

در برخي از اين جايگاه هاي سوختگيري از جمله شاهرود، ميامي و عباس آباد طول صفوف به حدود هفت کيلومتر نيز رسيده است.

همچنين احتمال تمام شدن سوخت موجود در پمپ هاي بنزين نيز موجب نگراني مضاعف مسافران شده است.

بسياري از مسافران نوروزي حاضر در صف هاي طولاني سوخت مسير تهران – مشهد از احتمال اينکه پس از ساعتها انتظار در صف به سوخت دسترسي نيابند اظهار نگراني کردند.
بر اساس گزارش مسافران نوروزي ،جاده ها و راههاي منتهي به شهر مقدس مشهد بويژه تهران- مشهد ازپرترددترين مسير هاي اين مسافران در چند روز گذشته بوده است و اقدام درخور مسوولان براي رفع اين نياز مسافران مي تواند راهگشا باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates