25.03.2009

دولت انگلستان خطاب به شورای مسلمانان: عبدالله را اخراج کنید تا با شما همکاری کنیم

خُسن آقا: نگفتم اروپا را دارند از مسلمان لبریز می‌کنند تا بعدا کودتای خزنده‌ی اسلامی در اروپا راه بیندازند!؟ در پاسخ به این سیاست دولت های غربی تنها مماشات می کنند درست مثل دوران هیتلر، روزی از خواب بیدار خواهند شد که دیگر دیر است.
بازتاب: شورای مسلمانان بریتانیا که هم اکنون بیش از پانصد مسجد و خیریه را تحت پوشش خود دارد ، در سال 1989 و پس از صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره)علیه سلمان رشدی ، برای هماهنگی فعالیت های مسلمانان این کشور تاسیس شد این شورا اکنون با فشارهای متعددی از جانب دولت انگلستان مواجه شده است که تقاضای اخراج عبدالله از این شورا جدیدترین فشار وارده محسوب می شود

سرویس بین الملل «تابناک» -دولت انگلستان تهدید کرده است که ممکن است به خاطر حمایت یکی از اعضای برجسته شورای مسلمانان انگلستان از جنبش حماس روابط خود را با این سازمان قطع کند .

به گزارش تایمز آن لاین ، هازل بلیرز ، دبیر دولت در امور جوامع محلی در نامه ای به این شورا نوشت است که آن شورا باید مواضع خود در قبال ادعاهای معاون دبیر کل یعنی دکتر داود عبدالله را روشن و واضح بیان کند. دولت انگلستان از شورای مسلمانان آن کشور خواسته است که عبدالله را به خاطر امضا سندی -به اصلاح فتنه انگیزانه – علیه اسرائیل به نام اعلامیه غزه در استانبول ، که به امضای 89 تن دیگر از رهبران مسلمان نیز رسیده است ، از شورای مسلمانان بریتانیا اخراج کند. در این اعلامیه که در زمان جنگ غزه منتشر شده است ، از جنبش حماس حمایت شده و از هر نوع اقدام علیه کسانی(به ویژه ارتش انگلستان ) که مانع ارسال کمک به مردم غزه می شوند نیز حمایت شده است . در این اعلامیه همچنین آمده است تا آزادی سرزمین های اشغالی ،جهاد ادامه خواهد داشت . دکتر عبدالله که از زمان تاسیس شورای مسلمانان بریتانیا در آن فعال بوده ، پبشتر جنبش تحریم روز هولوکاست را نیز رهبری کرده است .

علاوه بر این وی با هدایت کمیته ای از امامان جماعات مساجد بریتانیا، با پول و حمایت مالی دولت ، در جهت حل افراطی گری امامان جماعات و جوانان مسلمانان نیز فعالیت بوده است، که در صورت اخراج نشدنش از شورای مسلمانان ، این کمک مالی نیز از جانب دولت انگلستان قطع خواهد شد. سخنگوی دپارتمان جوامع محلی نیز در این باره اظهار داشته است که ما از محتویات این کنفرانس و اعلامیه نهایی آن مطلع بودیم و می دانستیم یکی از مقامات شورای مسلمانان انگلستان سند آن کنفرانس را که مروج گسترش خشونت در خاورمیانه بوده، امضا کرده است و اگر شورادر این باره اقدامی نکند ، ما ناچاریم در همکاریمان با آنان تجدید نظر کنیم .

لازم به ذکر است شورای مسلمانان بریتانیا که هم اکنون بیش از پانصد مسجد و خیریه را تحت پوشش خود دارد ، در سال 1989 و پس از صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (قدس سره )علیه سلمان رشدی ، برای هماهنگی فعالیت های مسلمانان این کشور تاسیس گردیده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates