08.04.2009

گسترش سلطه مافیای لاریجانی: ریاست صادق لاریجانی بر قوه قضاییه قطعی شد/ لاریجانی ها؛ رییس دو قوه

انتخاب :ریاست آیت الله صادق لاریجانی بر قوه قضاییه قطعی شده و ایشان نیز در گعده های شبانه، بر قطعیت این مسئله تاکید کرده است.

خبرگزاری انتخاب: خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» گزارش داد: ریاست آیت الله صادق لاریجانی بر قوه قضاییه قطعی شده است.

بنابراین گزارش، یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ریاست ایشان بر قوه قضاییه قطعی شده و ایشان نیز در گعده های شبانه، بر قطعیت این مسئله تاکید کرده است.

وی گفت: لاریجانی تا این لحظه برخی از معاونین و تیم اصلی خود را نیز انتخاب کرده است.

شایان ذکر است، برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی اس که دو برادر رئسای دو قوه ی کشور را در اختیار می گیرند.

عی لاریجانی، برادر صادق لاریجانی نیز رییس مجلس شورای اسلامی است.

گفتنی است، طی ماههای اخیر دروس اخلاق لاریجانی از شبکه چهارم سیما پخش می شود.

پایگاه اطلاع رسانی صادق لاریجانی نیز مدتی است راه اندازی شده است.

خداحافظی شاهرودی یا برگزاری یک نمایشگاه

آیت الله هاشمی شاهرودی قرار است با برگزاری یک نمایشگاه در اردیبهشت ماه سال آتی، از قوه قضاییه خداحافظی کند.

به گزارش «انتخاب»، تمرکز بیشتر این نمایشگاه که «دستاوردهای 30 ساله ی قوه قضاییه» نام دارد، بر روی اقدامات «نوآورانه» آیت الله هاشمی شاهرودی در قوه قضاییه است

خبرنگار ما همچنین کسب اطلاع کرد که ریاست اصلی این نمایشگاه و انجام برنامه ریزی های متنوع، در اختیار شخص هاشمی شاهرودی است.

صادق لاریجانی کیست؟

حجه الاسلام والمسلمین صادق لاریجانی آملی در سال‌ 1339 در نجف‌ اشرف‌ در خانواده‌اي‌ اهل‌ علم‌ ديده‌ به‌ جهان‌ گشود. پدرش‌ آية‌الله‌ العظمي‌ ميرزا هاشم‌ آملي‌(ره‌) از بزرگان‌ حوزه‌ علميه‌ نجف‌ و قم‌ بود كه‌ در طي‌ ساليان‌ دراز شاگردان فراواني‌ پرورانده‌ است‌. مادرش‌ نيز فرزند آية‌الله‌ العظمي‌ سيد محسن‌ اشرفي‌(ره‌) از بزرگان‌ بهشهر (اشرف‌) بود كه‌ در آن‌ شهر سمت‌ مرجعيت‌ داشت‌.

صادق لاریجانی در سال‌ 1356 به‌ حوزه‌ علميه‌ قم‌ وارد شد و بيشتر دروس‌ مقدمات‌ و سطح‌ را در فرصتي‌ اندك‌ و در نزد استادان‌ برجسته‌ كه‌ گاه‌ از نزديكان‌ وي‌ نيز بودند، به‌ پايان‌ رسانيد.

سپس‌ در درس‌ خارج‌ بزرگان‌ قم‌، از جمله‌ والد خود، حاضر شد و سالها از محضر آنان‌ بهره‌هاي‌ بسيار برد. آية‌الله‌ العظمي‌ ميرزا هاشم‌ آملي‌(ره‌)، آية‌الله‌ العظمي‌ وحيد خراساني‌ و حضرات آیات و حجج اسلام‌ صلواتي‌، سيد كاظم‌ حائري‌، سيد مهدي‌ نبوي‌، كرباسي‌، جوادي‌ آملي‌ و حسن‌ زاده‌ آملي‌ از جمله اساتید حجت‌الاسلام صادق لاریجانی بوده‌اند.

صادق‌ لاريجاني‌ از اعضاي‌ جامعه‌ مدرسين‌ حوزه‌ علميه‌ قم‌ است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates