11.04.2009

فردوسی پور ممنوع التصویر می شود؟!

عصرایران: 90 ، پربیننده ترین برنامه ورزشی سیماست و مسؤولان صدا و سیما تا کنون رویکرد مناسبی در تهیه و اجرای برنامه و حمایت از آن در برابر فشارهای خارجی داشته اند.
عصرایران – در پی فشارهای وارده بر برنامه 90 ، بازار شایعات درباره عادل فردوسی پور ، مجری این برنامه نیز داغ شده است به گونه ای که حتی خبر بازداشت وی نیز بر سر زبان ها افتاد؛خبری که توسط معاون دادستان تهران تکذیب شد.

با این حال ، از شامگاه گذشته ، خبر تأیید نشده ای بر سر زبان ها افتاده ، مبنی بر این که جریان مخالف برنامه 90 ، سرانجام توانست مسوولان صدا و سیما را به حذف عادل از این برنامه متقاعد کند.
پیشتر ، مسوولان صدا و سیما در مقابل تقاضاهای مکرر برخی مسوولان مبنی بر سپردن تریبون 90 به یک مجری دیگر مقاومت کرده بودند ولی خبرهای تأیید نشده ، خبر از شکست این مقاومت و عقب نشینی سیمایی ها در مقابل عوامل برون سازمانی می دهند.

بر اساس شایعات موجود ، عادل تا زمان نامعلومی ممنوع التصویر شده و تنها مجاز خواهد بود مسابقات فوتبال را گزارش کند زیرا در گزارش فوتبال ، تصویرش دیده نمی شود!

با این حال ، پیگیری های خبرنگار عصرایران ، برای تأیید یا تکذیب این خبر به جایی نرسید و شنیده ها و خبرهای غیر رسمی موجود ، تنها به ابهامات بیشتر انجامید به گونه ای که از یک سو گفته می شود این ممنوع التصویر شدن ، بعد از پایان لیگ برتر اعمال می شود ولی برخی می گویند از دوشنبه آینده ،عادل حق اجرای برنامه 90 را نخواهد داشت و حتی گفته می شود که از خیابانی هم برای جانشینی این برنامه دعوت شده است.

90 ، پربیننده ترین برنامه ورزشی سیماست و مسؤولان صدا و سیما تا کنون رویکرد مناسبی در تهیه و اجرای برنامه و حمایت از آن در برابر فشارهای خارجی داشته اند و حتی سخن از تهیه برنامه “90 سیاسی” نیز در میان بود که البته در حد سخن باقی ماند.

به هر حال باید منتظر توضیح مسوولان و یا دستکم فرارسیدن شب پخش برنامه شد تا ببینیم آیا آنچه از دیشب در میان محافل خبری و ورزشی پیچیده ، شایعه است یا آن که واقعیت دارد؟!و البته امیدواریم که شایعات موجود رنگ واقعیت به خود نگیرند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates