12.04.2009

فاطی رجبی: دلم براي موسوي سوخت!

بازتاب آنلاین: خانم فاطمه رجبي در پاسخ به اطلاعيه اي كه توسط مير حسين موسوي منتشر شده بود گفت: اطلاعيه‌اي كه مهندس ميرحسين موسوي بيان نموده‌اند از چند جهت مي‌توان نگاه كرد. اولادلم براي ايشان سوخت. چراكه ايشان خود را مدافع حقوق زنان دانسته و عرصه را براي حضور انها با وجود خود، باز تداعي كرده اند و آزادي بيان را خواستار شدند.كه جاي سؤال است كه آيا تاكنون عرصه براي آنان بازنبوده است
بازتاب آنلاین : فاطمه رجبي در پاسخ به اطلاعيه اي كه توسط مير حسين موسوي منتشر شده بود گفت:

اطلاعيه‌اي كه مهندس ميرحسين موسوي بيان نموده‌اند از چند جهت مي‌توان نگاه كرد

اولادلم براي ايشان سوخت

چراكه ايشان خود را مدافع حقوق زنان دانسته و عرصه را براي حضور انها با وجود خود، باز تداعي كرده اند و آزادي بيان را خواستار شدند.

كه جاي سؤال است كه آيا تاكنون عرصه براي آنان بازنبوده است.

اگر چه اين دفاعيات در مورد زنان صورت گرفته ولي متأسفانه ميرحسين موسوي به دليل 20 سال انزوا و بي‌خبري از امور جامعه حتي در اين دفاعيات از فاطمه رجبي به عنوان يك زن مسلمان دفاع نكرده‌اند كه جاي سؤال است كه چرا كلمه اسلام و مسلمانان در واژگون ايشان نيست و ايشان به پشتوانه آزادي انديشه و اسلام و مسلمانان از زنان مسلمان دفاع نكرده‌اند.

خانم فاطمه رجبي تصريح كردند:جبهه اصلاحات در مورد آزادي بيان حداقل در مورد خود بنده ناقض آزادي بيان عمل كرده است ودليل بعدي از صدور چنين بيانه‌اي توسط‌ آقاي موسوي

اين بوده است كه هيچ قشر يا گروهي تاكنون از وي در انتخابات حمايت نكرده‌اند و ايشان براي جلب توجه رسانه‌ها به صدور چنين اطلاعيه هايي اقدام نموده‌ ومي كنند.

و اميدوارم كه ايشان با يك سهل انگاري باعث اشاعه اين مطلب (توهينات) در اين گونه سايت‌ها و دعوت مردم به ديدن سايتي كه در آن اهانت به اسلام و قرآن صورت مي‌گيرد كرده باشد كه اگر اين طور نباشد بنده ايشان را به عنوان يك مسلمان نمي بخشم وي كه در جمع دانشجويان دانشگاه اميركبير سخن مي‌گفت افزود: اگر كمي به تاريخ صدر اسلام نگاه كنيم و برخوردهايي كه پيامبر بعد از فتح مكه با تعدادي از هجويه‌پردازان كرده‌اند و فرموده‌اند: كه اينان اگر به پرده كعبه نيز آويزان شوند و …. بخشيده نخواهند شد بنگريم و در مقابل عملكرد موسوي كه اين هجويه نويس معلوم الحال و مجرم در داخل كشور را كه به اسلام و قرآن و برخي از شخصيت‌هاي ارزشي- البته به جز شخصيت‌هاي در جبهه اصلاحات ـ‌ را مورد اهانت قرار داده اند را طنز نويس مقيم خارج و داراي قلم شيرين و جزو نويسندگان مطرح دانسته اند.

به راستي اين حمايت‌هاي دو طرفه جاي سؤال دارد كه هجويه نويس تحت تعقيب و جبهه اصلاحات و شخص آقاي موسوي چه چيزي در هم ديده‌اند كه اين گونه حمايت‌ها صورت مي‌گيرد.

وي همچنين اضافه كرد :

وجود اين همه سهل انگاري در يك اطلاعيه ساده شايد اين نكته را پررنگ ترمي كند كه ايشان 67 سال دارندو بايد همچنان به انزوا ي خود ادامه دهند!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates