16.04.2009

“آقاي وزير اطلاعات! كار شما را راحت كرديم”

پیک ایران: آينده : در حالي كه حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي، وزير اطلاعات از برخورد قاطع اين وزارتخانه با عوامل تخريب كانديداها از طريق پيامك اطلاع داده، خبرنگار «آينده» اطلاعات يكي از اين جريانها را جهت اطلاع و اقدام مسوولان اعلام مي‌كند.
اين جريان وابسته به يكي از مراكز نظامي همزمان با سفر ميرحسين موسوي، كانديداي رياست جمهوري به اهواز و سخنراني او در دانشگاه شهيد چمران، اقدام به انتشار پيامك هاي گسترده تخريبي عليه وي نمود.
مضاميني نظير “حضور جدايي‌طلبان در ديدار ميرحسين با نخبگان عرب اهواز”، “تشنج در سخنراني ميرحسين”، “عدم پاسخگويي ميرحسين به سوالات موجب درگيري شد” ، “عدم اجازه سوال شفاهي، كنترل سوالات كتبي و نارضايتي دانشجويان در جلسه موسوي” و.. در اين پيامكها ديده مي‌شود.
گفتني است، شماره فرستنده اين پيامك ها 30007164 بوده است.
لازم به ذكر است حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز گذشته تاکید کرد، وزارت اطلاعات اوضاع انتخاباتی را در فضای سایت ها و پیامک ها به خوبی در رصد خود دارد و با جریان های تخریبی به شدت برخورد می کند.
وی خاطرنشان کرد: پیامک های تخریبی کاملاً قابل پیگیری و ردیابی است و با توجه به تسلط وزارت اطلاعات، با کسانی که از طریق پیامک به دنبال تخریب بروند نیز برخورد خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates