01.05.2009

پیچیده شدن پرونده زمین ها با فوت کارمند وزارت کشور در زندان

خُسن آقا: دورغ چرا طرف رو واجبی خور کردن حالا میگن مرد!
بازتاب: گفته می شود پس از برکناری وی و نیز کسب رای اعتماد توسط محصولی، این فشارها به عنوان مبارزه با تخلف بیشتر می شود، به گونه ای که دستور شکایت از وی به جرم کلاهبرداری صادر شده و وی به زندان می افتد.
با درگذشت یکی از کارکنان وزارت کشور که سه روز پس از بازداشت وی در زندان رخ داد، موضوع زمینهای خریداری شده با پول دیگر کارکنان این وزارتخانه وارد مرحله تازه ای شده است.

به گزارش خبرنگار “تابناک” هفته گذشته مدیرعامل سابق تعاونی مصرف کارکنان وزارت کشور که با اخذ مبالغ حق عضویت اقدام به خرید 75 هکتار زمین نموده و خرید این اراضی موجب زیان شده بود، مدتی به همراه تعدادی از پرسنل وزارت کشور مورد غضب معاون این وزارتخانه قرار گرفته و سپس از پست خود برکنار شد.

گفته می شود پس از برکناری وی و نیز کسب رای اعتماد توسط محصولی، این فشارها به عنوان مبارزه با تخلف بیشتر می شود، به گونه ای که دستور شکایت از وی به جرم کلاهبرداری صادر شده و وی به زندان می افتد.

بر اساس این گزارش، برخی پرسنل وزارت کشور که در این طرح شرکت کرده و بعضا مبلغی بالغ بر ششصد هزار تومان متضرر شده بودند، از مقامات وزارت کشور تقاضای کمک برای حل این موضوع و دستگیری کلاهبردارن اصلی با همکاری استانداری گیلان را داشتند، اما با درگذشت مدیرعامل سابق تعاونی مصرف کارکنان وزارت کشور که برخی اطلاعات پرونده را داشته، به نظر می رسد پرونده وارد مرحله پیچیده ای شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates