05.05.2009

پرتاب صندلی از سوی مایلی کهن به قلعه نویی/ کریمی: خوشحاليم كه قلعه‌نويي جان سالم به در برد

خُسن آقا: مایلی کهن به آنفولانزای احمدی نژادی مبتلا شده!
انتخاب :تقاضا كرديم تا يگان‌هاي ويژه تمهيدات خاصي را براي اتفاقاتي كه در اين كلاس مي‌افتد، داشته باشند. بنده شخصا گارد امنيتي خاصي را تدارك ديده‌ام تا به طور نامحسوس محافظتم كند.

خبرگزاری انتخاب: سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: كسي كه اقرار مي‌كند ديوانه‌ام، بايد به كمكش رفت. همه‌ي عوامل بايد كمك كنند تا محمد مايلي‌كهن به شرايط نرمال خود بازگردد.

فيروز كريمي در جمع خبرنگاران گفت: از نظر وجداني هم كه باشد بايد قبول كنيم كه كه محمد مايلي‌كهن براي فوتبال ايران زحمت‌هاي بسياري كشيده است اما، در شرايط فعلي او از حالت نرمال و عادي خارج شده و بايد به وي كمك كنيم.

وي افزود: بايد دست به دست هم دهيم تا مشكل مايلي‌كهن رفع شود. چرا كه اين مشكل ممكن است براي هر كسي پيش آيد و اگر براي بنده هم روزي چنين شرايطي ايجاد شود، از ديگران انتظار كمك دارم.

كريمي تاكيد كرد: براساس اتهامي كه مايلي‌كهن به بنده وارد كرده است، شكايتي را تنظيم و آن را تحويل دادگاه داده‌ام اما، چون خودش صراحتا اعلام كرده كه ديوانه است، به دليل حفظ موقعيت و شرايطي كه دارد، گفته‌ام قيمي در نظر بگيرند كه او به خودش و ساير دوستان صدمه نزند.

وي افزود: پس از اينكه در كلاس مربيگري فدراسيون فوتبال مايلي‌كهن صندلي را به طرف امير قلعه‌نويي پرتاب كرد و با وساطت دوستان، قلعه‌نويي از مهلكه جان سالم به در برد، ما خدا را شكر مي‌كنيم كه اكنون قلعه‌نويي در كنار ماست. ما از فدراسيون فوتبال براي برگزاري چنين كلاس‌هاي پيشرفته‌اي تشكر مي‌كنيم و البته تقاضا كرديم تا يگان‌هاي ويژه تمهيدات خاصي را براي اتفاقاتي كه در اين كلاس مي‌افتد، داشته باشند. بنده شخصا گارد امنيتي خاصي را تدارك ديده‌ام تا به طور نامحسوس محافظتم كند.

وي گفت: ما واقعا نگران مايلي‌كهن هستيم. چرا كه جدا از مسايل و اتفاقاتي كه رخ داده، ممكن است او جراحت و صدماتي را به خودش نيز وارد كند. ما بايد دست به دست هم دهيم و به او كمك كنيم و البته فدراسيون فوتبال هم در اين زمينه اقدامات لازم را به عمل بياورد. چون اين مساله از بحث ديني ما نيز خارج نيست.

فيروز كريمي با اشاره به آيه‌اي از قرآن گفت: كسي كه اقرار مي‌كند ديوانه‌ام بايد درصدد كمك او بشتابيم. در عين حال دادستان نيز اعلام كرده است ايشان با توجه به شرايط فعلي‌اش قيمي نيز داشته باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates