10.05.2009

آغاز فروش الکترونيکي بنزين

خُسن آقا: در زمینه تولید سلاح های اتمی و مخرب سعی می‌کنند هم سطح با جهان باشند ولی در زمینه‌های دیگر سالها از دیگر کشورهای دنیا عقب هستند.
عصرایران: عامري گفت: در هر جايگاه بر روي هر سکو يک چاپگر نيز نصب مي شود تا پس از پرداخت غير نقدي وجه بنزين، رسيد ميزان برداشت از حساب مشتري تحويل مشتري داده شود.

مدير عامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران از آغاز طرح فروش الکترونيکي ( غيرنقدي ) بنزين در پمپ هاي بنزين خبر داد.

به گزارش واحد مرکزي خبر، فريد عامري گفت: بر اساس اين طرح که هم اکنون در پمپ بنزين سپهبد قرني تهران آغاز شده است ، وجه بنزين از طريق دستگاه کارت خوان نصب بر روي تلمبه و با همان کارت هوشمند سوخت پرداخت مي شود.

وي با بيان اينکه اين طرح با کمک يکي از بانک هاي کشور در حال اجراست، افزود: طبق برنامه ريزي انجام شده قرار است در 6 ماه نخست امسال ، حداقل در 300 جايگاه، طرح فروش الکترونيکي بنزين اجرا شود.

عامري گفت: در هر جايگاه بر روي هر سکو يک چاپگر نيز نصب مي شود تا پس از پرداخت غير نقدي وجه بنزين، رسيد ميزان برداشت از حساب مشتري تحويل مشتري داده شود.

مدير عامل شرکت پخش فرآورده هاي نفتي ايران همچنين از طرح فروش اينترنتي فرآورده هاي نفتي به مصرف کنندگان عمده از جمله شرکت هاي بزرگ راهسازي و جايگاه داران خبر داد و افزود: هم اکنون در سه استان قزوين ، قم و آذربايجان غربي اين طرح با کمک بانک هاي متصل به شبکه شتاب آغاز شده است.

عامري گفت: بر اساس اين طرح، خريداران بدون مراجعه مي توانند فرآورده هاي نفتي را از طريق اينترنت سفارش دهند و خريداري کنند و سپس شرکت هاي پخش استاني برايشان ارسال خواهند کرد.

وي با بيان اين که طرح فروش اينترنتي فرآورده هاي نفتي منجر به کاهش تردد و کارهاي اداري مربوط به اين کار خواهد شد افزود: بر اساس برنامه ريزي انجام شده، امسال در سراسر کشور و در تهران در نيمه نخست سال اين طرح به اجرا در خواهد آمد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates