13.05.2009

وزير اطلاعات: رکسانا جاسوس بود

بازتاب: وزير اطلاعات با بيان اينکه دستگاه قضايي درباره پرونده رکسانا صابري نظر وزارت اطلاعات را پذيرفته بود، اظهار داشت: اتفاقا در اين باره دستگاه قضايي نظر وزارت اطلاعات را قبول کرد و حکم حبس را براي اين فرد صادر نمود که صدور اين حکم به معناي گناهکاري اوست.
وزير اطلاعات تاکيد کرد که دادگاه رکسانا صابري مطابق نظر اين وزارتخانه جرم وي را جاسوسي تشخيص داده اما به تشخيص قاضي پرونده حکم زندان اين فرد به مدت 5 سال تعليق شده است.

به گزارش مهر، غلامحسين محسني اژه‌اي وزير اطلاعات روز چهارشنبه در حاشيه نشست هيأت دولت در جمع خبرنگاران، جوسازي‌هاي برخي رسانه‌هاي غربي درباره انتخابات آتي رياست جمهوري کشور را بيهوده توصيف کرد و گفت: مردم ما آگاه هستند و گول اين بازي‌ها را نمي‌خورند.

وي درباره علت آزادي رکسانا صابري به رغم احراز جرم جاسوسي او عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: وزارت اطلاعات اين قبيل مسائل را از نگاه کارشناسي بررسي مي‌کند و نظر خود را به دستگاه قضايي مي‌دهد، البته ممکن است دستگاه قضايي پس از بررسي حتي نظر ما را قبول نکند.

وزير اطلاعات با بيان اينکه دستگاه قضايي درباره پرونده رکسانا صابري نظر وزارت اطلاعات را پذيرفته بود، اظهار داشت: اتفاقا در اين باره دستگاه قضايي نظر وزارت اطلاعات را قبول کرد و حکم حبس را براي اين فرد صادر نمود که صدور اين حکم به معناي گناهکاري اوست.

اژه‌اي تاکيد کرد: بر اساس آنچه ذکر شد جرم جاسوسي براي اين فرد احراز شده اما به دلايلي که قاضي پرونده تشخيص داده زندان اين فرد به مدت 5 سال تعليق شده است.
وزير اطلاعات همچنين از دستگيري چند نفر در خصوص مسأله پخش پرتقال‌هاي اسرائيلي در شهر تهران خبر داد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates