28.05.2009

آمادگی احمدي‌نژاد براي مناظره با رقبا

انتخاب :وي افزود: اما جريان سازماندهي شده رقيب كه از ناحيه مشخصي هدايت مي‌شود، قصد دارد از ميان سه رقيب احمدي‌نژاد دو نفر را براي تكميل برنامه تخريب به مناظره بفرستد و نفر سوم را حفظ كند تا چهره‌اش براي مردم دست نخورده باقي بماند.

مشاور رئيس جمهور گفت: احمدي‌نژاد براي مناظره با رقبايش حاضر و آماده است اما به نظر مي‌رسد جريان سازماندهي شده رقيب قصد دارد از ميان سه رقيب احمدي‌نژاد دو نفر را براي تكميل برنامه تخريب به مناظره بفرستد و نفر سوم را حفظ كند تا چهره‌اش براي مردم دست نخورده باقي بماند.

عليرضا ذاكر‌اصفهاني چهارشنبه شب در جمع حاميان و فعالان ستاد انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد در شهركرد با اشاره به اينكه حضور در مناظره‌هاي انتخاباتي براي اعلام برنامه‌ها و خنثي كردن تخريب‌ها كارگر است، اعلام كرد: احمدي‌نژاد حاضر است تا در فضايي آرام و با ارائه آمار و ارقام مستند و نه جعلي به خواست و مطالبات مردم و به ويژه جوانان متفكر و پيگير كشورمان پاسخ دهد.

وي افزود: اما جريان سازماندهي شده رقيب كه از ناحيه مشخصي هدايت مي‌شود، قصد دارد از ميان سه رقيب احمدي‌نژاد دو نفر را براي تكميل برنامه تخريب به مناظره بفرستد و نفر سوم را حفظ كند تا چهره‌اش براي مردم دست نخورده باقي بماند.

رئيس مركز بررسي مطالعات استراتژيك رياست جمهوري اضافه كرد: آنها قصد دارند يكي از نامزدها را وارد اين بازي نكرده تا در نهايت پشتوانه راي خود را از دست ندهد.

ذاكر با اشاره به تخريب‌هاي صورت گرفته عليه دولت در هفته‌هاي اخير تصريح كرد: توپخانه تخريب دولت در ناحيه مشخصي قرار دارد و از نقطه مشخص و شناسايي شده‌اي توپ مي‌ريزد.

وي همچنين گفت: مسايلي كه از سوي تخريب كنندگان مورد سئوال قرار مي‌گيرد بسيار نازل، كم اهميت و صوري است.

ذاكر افزود: مسائلي نظير موضوع كردان، مشايي، گوجه فرنگي و سيب زميني، انتخابات و دو جريان حاضر را به بازي نازلي كشيده و متاسفانه برخي دوستان ما هم در همين زمين مشغول بازي شده‌اند.
مشاور رئيس جمهور با بيان اينكه تبيين و بازگو كردن رويكردهاي متفاوت دولت نهم اهميت زيادي در اين برهه دارد، اظهار داشت: رويكرد با عملكرد متفاوت است و اگر چه ممكن عملكرد دولت در بعضي حوزه‌ها ضعيف باشد اما آنچه سبب حمايت‌ رهبري از دولت نهم شده رويكردهاي اساسي آن است كه ريشه در گفتمان مشخصي دارد.

ذاكر در تشريح گفتمان دولت نهم تصريح كرد: احمدي نژاد و به طور كلي اصولگرايان تابع اصول و ارزش‌هاي انقلاب بوده و به دنبال احياي اين ارزش‌ها در جامعه هستند.

وي با بيان اينكه مرزهاي گفتمان احمدي نژاد و گفتمان ناب اصولگرايي مشخص است، تاكيد كرد: برخي افراد خود را اصولگراي اصلاح طلب مي‌نامند اما مرزهاي گفتمان آنها نامشخص و مبهم است.

ذاكر گفت: همانند گفتمان انقلاب كه در صدد ساختار‌شكني از نظام طاغوت بود، گفتمان احمدي نژاد هم به دنبال شالوده شكني از نظم و نظام ناعادلانه بين‌الملل و نظم و نظام ناعادلانه اقتصاد كشورمان است.

رئيس مركز بررسي مطالعات استراتژيك رياست جمهوري با تاكيد بر اينكه تخريب‌هاي عليه احمدي‌نژاد بي‌اساس و كم اهميت است، اظهار داشت: دوربان دو از مواردي است كه جريان رقيب ‌روي آن دست گذاشته و در توضيح اتفاقات آن به ناسزا‌گويي و تهمت هم دست زده‌اند.

ذاكر با اشاره به اظهارات يكي از اصلاح طلبان در رابطه با اجلاس دوربان دو گفت: اين فرد كه از ديپلمات‌هاي برجسته دولت خاتمي و معاون وزير خارجه دولت اصلاحات است، اينگونه بيان داشته كه احمدي نژاد در دوربان دو شو بازي كرده و به شارلاتان بازي پرداخت.

وي ادامه داد: اگر ما هم بخواهيم در همين زمين بازي كنيم و به اينگونه مسايل دامن بزنيم هيچ نتيجه‌اي نمي‌گيريم.

مشاور رئيس جمهور گفت: وظيفه ما اين است كه از افق بالاتري به مسايل نگاه كرده و ببينيم و تبيين كنيم كه گفتمان احمدي نژاد به دنبال چيست و چه مي‌‌خواهد.

ذاكر با بيان اينكه احمدي نژاد به قواعد بازي خارجي مسلط است گفت: اما رئيس جمهور كشورمان با قواعد بازي خارجي‌ها بازي نمي‌كند و قواعد خاص خود را دارد كه اين سياست هم نتيجه مثبت داشته است.

وي افزود: در نتيجه اين سياست اوباما اكنون حق مسلم ملت ايران يعني داشتن فناوري صلح‌آميز هسته‌اي را پذيرفته اما منتقدان ما در عين حال هنوز ترس و وحشت را از تن خود به در نكرده و معتقدند اوباما خاك كشورمان را مورد تهاجم قرار مي‌دهد.

ذاكر تصريح كرد:‌ همين ارعاب و وحشت بود كه دولت اصلاحات را به امضاي قرارداد ننگين سعدآباد وادار كرد.

رئيس مركز بررسي مطالعات استراتژيك رياست جمهوري با تاكيد بر اينكه احمدي نژاد نمي‌خواهد در مناسبات ظالمانه دشمن تنفس كند، خاطرنشان كرد: رئيس جمهور كشورمان نخواست شعار احياي ارزش‌هاي انقلابي را داده و در عين حال به مردم پشت كند و كساني كه رئيس دولت نهم را در اين سياست همراهي نكردند همان كساني بودند كه از مناسبات و اقدامات دشمنان هراس داشتند.

ذاكر با اشاره به برخي از اظهار نظرهاي مخالفان احمدي نژاد گفت: آنها شعار مي‌دهند كه ما در سطح دنيا منزوي شده‌ايم و روابط ما به ونزوئلا و چاوز خلاصه شده است اما اين چه رابطه عجيبي است كه هم مخالفان داخلي و هم آمريكايي‌ها از رابطه با چاوز نگرانند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates