15.06.2009

نامه پرمعنا: نامه 4 تشکل به هاشمی

الف: در پي ناآرامي هاي اخير تشکلهاي دانشجويي نامه اي به هاشمي رفسنجاني نامه نوشتند.

به گزارش «شبکه خبر دانشجو» اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان، جنبش عدالتخواه دانشجويي و دفتر تحكيم وحدت در پي برخي حوادث و ناآرامي هاي رخ داده شده در كشور پس از برگزاري انتخابات دهم رياست جمهوري خطاب به هاشمي رفسنجاني نامه صادر کردند.

متن كامل اين نامه به پيوست آمده است:

جناب آقاي هاشمي رفسنجاني
نيك مطلع ايد كه انقلاب شكوهمند اسلامي مردم ايران از همان روز اول با كارشكني ها و مانع تراشي هاي داخلي و خارجي و مخالفان پيشرفت و عزت كشور عزيزمان همراه بوده است.

روز هاي اخير و در پي شكست معنادار كانديداي مورد حمايت شما و فرزندانتان، ملت ايران شاهد اتفاقاتي هستند كه قطعا تاريخ آن را از ياد نخواهد برد.

آشوب هاي بي منطق و مشمئز كننده برخي افراد كه فرمان آن را شما در هفته گذشته كتباً و طي نامه صادر نموديد، امري نيست كه از چشمان با بصيرت ملت فهيم و دانشجويان ايران پنهان بماند.

اگرچه شما بهتر از هر كس ديگري مي دانيد كه ملت ايران و امت حزب ا.. از اين گردنه نيز به حول و قوه الهي عبور خواهد كرد، اما آنچه در اذهان و تاريخ باقي خواهد ماند عملكرد ناصواب شما و تعدادي از اطرافيان جنابعالي است.

آقاي هاشمي رفسنجاني
شما را چه شده است كه اينگونه آب در آسياب دشمن مي ريزيد و خود را مقابل رأي و اراده مردم قرار داده ايد.

مگر نه اينكه مردم در اين انتخابات دست رد به سينه كانديداي مورد حمايت شما زده اند، آيا بايستي از مردم به واسطه اين انتخاب انتقام گيري شود و بدترين حملات رواني و فيزيكي توسط افرادي كه اكنون پشت سر شما سنگر گرفته اند به ايشان و اموال عمومي وارد شود.

آقاي هاشمي رفسنجاني
بدانيد آنان كه امروز به پشت گرمي حمايت شما كمر به سرنگوني انقلاب بسته اند ذره اي شما را قبول ندارند و اين را نيز در گذشته ثابت نموده اند.

آنان كه شما را در هر شرايطي تنها نگذاشته اند همين مردمي هستند كه جنابعالي هفته گذشته تهديد حمله به ايشان را صادر كرده ايد.

آقاي هاشمي رفسنجاني
ما معتقديم كه شما در محاسباتتان دچار اشتباه شده ايد و با اين رفتار هاي متناقض عملاً به همه حرف و حديث ها مهر تأئيد مي زنيد. و اين آن چيزي است كه بيش از همه دل ما و دوستداران نظام را به درد مي آورد!

ما معتقديم هنوز هم براي اصلاح امور دير نشده و شايد بهترين تعبيري كه اكنون مي توان در پاسخ به رفتارهاي چند روز اخير شما و اطرافيانتان به كار برد همان شعري است كه در نامه هفته گذشته تان نوشتيد:
سرچشمه شايد گرفتن به بيل چو پر شد نشايد گرفتن به پيل
تاريخ مملو از حوادث و اتفاقاتي است كه براي همه ما درس عبرت است.
خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خير بگرداند.

والسلام
اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل
اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان
دفتر تحكيم وحدت
جنبش عدالتخواه دانشجويي

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates