05.07.2009

احمد خورشیدی از داماد احمدی‌نژاد اعلام برائت کرد!

پارلمان‌نیوز: بعد از آنکه آیت الله خزعلی ازاعضای مجلس خبرگان رهبری، به خاطر مواضع سیاسی متفاوت فرزند خود، از وی اعلام برائت کرد، احمد خورشیدی آزاد، دبیر کل جمعیت خدمتگذاران انقلاب اسلامی نیز به تازگی، از فرزند خود که داماد احمدی نژاد است، اعلام برائت کرده و گفته است که فرزندی به نام مهدی ندارد.

به گزارش فردا، بیش از یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، احمد خورشیدی آزاد، دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی و پدر مهدی خورشیدی (داماد احمدی‌نژاد) در گفت‌وگویی با روزنامه اعتمادملی به انتقاد از آنچه پس از انتخابات 84 رخ داد پرداخت و به صراحت اعلام کرد که در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محسن رضایی رأی خواهد داد.

یک روز پس از انتشار این مصاحبه، مهدی خورشیدی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس ادعاهای پدر خود را ناشی از تحریک دیگران عنوان کرد و گفت: اینکه برخی‌ها بخواهند از شکاف‌های کاذب به وجود آمده در مجموعه نزدیکان دولت استفاده ابزاری کنند، کاری غرض‌ورزانه است. احمد خورشیدی در آن زمان ترجیح داد که پاسخی به ادعاهای پسرش ندهد اما اکنون و پس از گذشت 22 روز از برگزاری انتخابات با ارسال جوابیه‌ای به روزنامه اعتمادملی درخصوص اظهارات خود و پسرش توضیحاتی را ارائه کرد.

پدر داماد احمدی‌نژاد در این جوابیه آورده است: بنده در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری طی مصاحبه‌ای که خبرنگار محترم روزنامه اعتمادملی انجام داد به عنوان یک شهروند اعلام داشتم که به آقای احمدی‌نژاد رأی نخواهم داد اما متأسفانه روز بعد در همین نشریه از قول فرزندم مهدی خورشیدی که داماد احمدی‌نژاد است اعلام شد که «اظهارات پدرم، اظهارنظرهای شخصی است و با تحریک دیگران انجام شده است.» اما بنده مدت یک ماه صبر کردم تا حواشی انتخاباتی تمام شود و هم‌اکنون وظیفه خود می‌دانم مطالبی را اعلام کنم:

1ـ این اولین بار نیست که آقایان از هر وسیله‌ای علیه منتقدان خود سوء استفاده می‌کنند و در طول چهار سال گذشته انواع و اقسام ترور شخصیت علیه شخص حقیر انجام گرفته که اگر اینگونه حرکات تکرار شود، با سند و مدارک به اطلاع مردم نجیب خواهم رساند تا بدانند با یک جانباز و مجروحی که زیر اکسیژن زنده مانده، این حضرات چه می‌کنند.

2ـ بنده از فرزندم مهدی خورشیدی آزاد اعلام برائت می‌نمایم و فرزندی به نام مهدی ندارم.

3ـ از آقای احمدی‌نژاد حقیقتاً متشکرم که فرزندی باادب و متدین تحویل ایشان دادم اما کسی را تحویل من داد که از هیچ اتهامی حتی علیه پدرش خودداری نمی‌نماید و این اقدام خیلی سخت و دردآور را انجام دادم تا فرزندان این آب و خاک بدانند اسلام برای والدین احترام زیادی قائل است و اگر کسی آق والدین شد باید به خدا پناه ببرد.

4ـ به کسانی که از آبروریزی مردم لذت می‌برند توصیه می‌کنم دست از شیطنت بردارند. شما که نمی‌دانید شهید دادن و دردمند بودن و تیر و ترکش خوردن یعنی چه و روی خوان سفره‌ای نشسته‌اید که حاصل خون‌های ما و برادرانمان است. حداقل حرمت آنها را نگه دارید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates