08.07.2009

عسگراولادی مسلمان صدای انقلاب مردم را شنید، آیا صدا را به گوش رهبر هم خواهد رساند!؟

ایسنا: عسگراولادی: تحولات اخير نشان داد قشر قابل توجهي از جامعه به ويژه نوجوانان و جوانان بسياري به رقيب نامزد پيروز علاقه دارند و اگر ما متعصبانه با نسل جوانمان برخورد کنيم به زيان نظام است.

جمعي از جوانان حزب موتلفه اسلامي در سالروز ولادت حضرت علي(ع) و روز پدر با حبيب‌الله عسگراولادي دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري ديدار کردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عسگراولادي در اين ديدار گفت: ما در امتحان انتخابات رياست جمهوري دستاوردهاي بسياري داشته‌ايم که عده‌اي فقط جنبه‌هاي منفي اين انتخابات را مي‌بينند، اما بايد به الطاف خفيه پروردگار در اين امتحان توجه داشته باشيم.

وي افزود: تحولات اخير نشان داد قشر قابل توجهي از جامعه به ويژه نوجوانان و جوانان بسياري به رقيب نامزد پيروز علاقه دارند و اگر ما متعصبانه با نسل جوانمان برخورد کنيم به زيان نظام است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد: نامزد پيروز انتخابات رياست جمهوري دهم و حاميان وي به اين موضوع توجه داشته باشند که تمام بيش از سيزده ميليوني که به نامزد پيروز راي نداده‌اند افراد درون نظام هستند و بايد حرف آن‌ها را شنيد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: رشد و تعالي معنوي هر انساني به خود او بستگي دارد و اين که عده‌اي فکر مي‌کنند وراثت نقش اصلي را دارد، اينطور نيست، بلکه وراثت، تربيت و محيط سرمايه‌هاي فرد براي خودسازي است.

وي افزود: جسم و روان هر انساني را خداوند آفريده، اما آفرينش اخلاق هر انساني به دست خودش است و شاکله هر فردي را خود آن فرد مي‌آفريند.

عسگراولادي با تاکيد بر اين‌که ” نسل جوان ما براي ساختن خود آمادگي‌هاي مناسبي دارد” بيان كرد: انسان در هر شرايطي که باشد بر همان اساس مي‌تواند خود را مثبت، منفي و يا بي اعتنا و خنثي پرورش دهد، اما انساني كه به خودسازي معنوي بپردازد خداوند نيز او را کمک مي‌کند تا موفق شود زيرا خداوند اجر و پاداش محسنين را ضايع نمي‌کند.

وي در پايان با بيان اين‌که بايد مراقب باشيم «من» ما بزرگ نشود، تصريح کرد: انسان در نوجواني و جواني براي ساختن شاکله شخصيتش نبايد به اطرافش تکيه داشته باشد بلکه در اين راه بايد خود را به خدا بسپارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates