30.07.2009

دیدگاههای متناقض در خصوص “اعترافات” بازداشتی های اخیر/ روزنامه رسالت: اعترافات پخش شود

پارسینه: دو روز بعد از عزل وزیر اطلاعات توسط احمدی نژاد و یک روز پس از دستور رئیس قوه قضائیه درباره وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر، روزنامه رسالت در یادداشتی خواستار پخش اعترافات بازداشت شدگان شده است.این در حالی است که محسنی اژه ای، وزیر برکنار شده اطلاعات در آخرین اظهار نظر خود با پخش اعترافات بازداشت شدگان اخیر از صداوسیما مخالفت کرده بود.
دو روز بعد از عزل وزیر اطلاعات توسط احمدی نژاد و یک روز پس از دستور رئیس قوه قضائیه درباره وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر، روزنامه رسالت در یادداشتی خواستار پخش اعترافات بازداشت شدگان شده است.

این در حالی است که محسنی اژه ای، وزیر برکنار شده اطلاعات در آخرین اظهار نظر خود با پخش اعترافات بازداشت شدگان اخیر از صداوسیما مخالفت کرده بود.

روزنامه رسالت که به مدیر مسئولی مهندس مرتضی نبوی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسان، منتشر می شود، در حالی خواستار پخش اعترافات بازداشت شدگان شده که، پیش از این و قبل از برکناری محسنی اژه ای از وزارت اطلاعات، گفته شد که به رغم اصرار نزدیکان دولت، وی مخالف پخش اعترافات است.

حال با عزل وزیر اطلاعات که انتقاد و اعتراضات زیادی را هم به دنبال داشته است، روزنامه رسالت در یادداشتی با عنوان« در پخش اعترافات اغتشاشگران تردید نکنید»، نوشته است: با توجه به اخباري كه رسيده سردمداران انقلاب مخملي به دنبال اين هستند كه اين حركتهاي آشوبگرانه خاموش نشود و ادامه پيدا كند به طوري كه اخيرا با دستورالعمل جديد سران خارج‌نشين، آشوبگران قرار است در ادامه تظاهرات اعتراض‌آميز، معترضان جمعه‌ها به كوه بروند ودر ساعاتي خاص ماشين‌هاي خود را در خيابانها خاموش كنند .

آقاي مهاجراني وزير لندن نشين دولت به اصطلاح اصلاحات هم افاضه فرمودند كه هر ايراني بايد از هر فرصتي استفاده كرده و براي نابودي اين دولت تلاش كند واين كار بايد از طريق نافرماني‌ها ، اعتصابات و برگزاري راهپيمايي باشد و آقاي حجاريان پا را از اين فراتر مي‌گذارد و مي‌گويد اصلاحات جز با دادن خون به قدرت نمي‌رسد واي كاش به اندازه طالبان خاطرخواه براي انتحار داشتيم اما اي كاش آقاياني كه اين تزها را سر مي‌دهند در شنبه 30 خرداد حضور داشتند و فرار طرفدارانشان را به سوراخ موشها مشاهده مي‌كردند و فرو ريختن سازمان راي هرمي را كه به آن مي‌باليدند و با هزينه ميليونها دلار ايجاد كرده بودند مي‌ديدند. و اما نكته مهم اينكه موتور محركه اغلب كساني كه در اين اغتشاشات شركت كردند جهالت و عناد ، مزدوري و غفلت بوده و مسلما ادامه اين تحركات هم برهمين اساس خواهد بود.

بهترين راه مقابله با اين توطئه‌ها و ادامه آن، آگاهي بخشي عمومي در جهت افشاي پشت پرده اين جريانات واغتشاشات غمبار مي‌باشد . و لذا بهترين راه، پخش اعتراقات عبرت آميز، و سرعت هر چه بيشتر در محاكمه اغتشاشگران مي‌باشد، آيا پخش اعترافات و محاكمه حسين رسام مسئول بخش سياسي امنيتي سفارت انگليس در تهران كه به عنوان يكي از عناصر كليدي اغتشاشات دستگير شده است عبرت‌آموز نيست؟ آيا پخش اعترافات خبرنگار بي‌بي‌سي مازيار بهاري كه دستگير گرديده و خبر از توطئه‌هاي از پيش طراحي شده مي‌دهد عبرت آموز نيست ، آيا افشاي چهره‌‌هاي مديران سابق دستگير شده وزارت نفت و راه و ترابري كه هدايت اغتشاش‌ها و اعتصابها را برعهده داشتند عمق توطئه‌ها را مشخص نمي‌كند ؟ و مسلما افشاي چهره‌هاي پشت پرده اين غائله و صلابت برخورد قهرآميز با خائنين به كشور مي‌تواند درس عبرت براي همه كساني باشد كه هنوز در پي ادامه تحقق اهداف شوم دشمنان قسم خورده انقلاب مي‌باشند و دم از ادامه نافرماني‌ها مي‌زنند..

گفتنی است روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی در جلسه مسئولان عالی قضایی دستور داد ظرف مدت یک هفته نسبت به تعیین تکلیف زندانیان حوادث اخیر و آزادی افرادی که جرمشان در حدی نیست که در زندان بمانند اقدام شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates