05.08.2009

این خبر مرتبا تکمیل می‌شود/حاشیه‌های مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی

پارلمان‌نیوز: در حالی که تا بیست دقیقه دیگر مراسم تحلیف محمود احمدی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که حضور نیروهای امنیتی و نظامی در اطراف مجلس چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، تمامی خیابان‌های منتهی به بهارستان بسته شده و بیش از پنج هزار نفر از نیروهای نظامی و امنیتی در این خیابان‌ها حضور دارند.

همچنین ایستگاه متروی بهارستان نیز به خاطر برگزاری این مراسم تعطیل موقت شده است.

در محوطه بیرونی بهارستان نیز سگ‌های بمب‌یاب مشغول امن‌سازی منطقه هستند.

از سوی دیگر امروز ورود خبرنگاران با دقت فراوان چک می‌شد و از خبرنگاران به غیر از کارت خبرنگاری، کارت ملی نیز خواسته می‌شد.

ده‌ها خبرنگار از ساعت 7 و 30 دقیقه در مجلس حاضر شده‌اندو اکثر نمایندگان نیز به صحن آمده‌اند تا در مراسم تحلیف که ساعت9صبح امروز برگزار می‌شود حاضر باشند.

ورود با بالگرد

ساعت هشت و پنجاه دقیقه امروز محمود احمدی‌نژاد با یک دستگاه بالگرد وارد محوطه مجلس شد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، در حالی‌که قرار بود مراسم تحلیف ساعت9صبح آغاز شود، مهمانان و نمایندگان همچنان در حال ورود به مجلس هستند.

تا این لحظه افرادی همچون علی کردان، سرلشگر فیروز آبادی، پرویز داوودی، صادق محصولی، سردارنجار- که بر خلاف معمول با کت و شلوار است-آیت الله تسخیری، مهدی چمران و….. برای شرکت در این مراسم وارد مجلس شده‌اند.

آغاز مراسم تحلیف

مراسم تحلیف محمود احمدی‌نژاد با تاخیر 15دقیقه‌ای آغاز شد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، بعد از ورود همزمان احمدی‌نژاد، لاریجانی، هاشمی شاهرودی، محمدی گلپایگانی، ثمره هاشمی، سردار جعفری، رحیم مشایی و محسنی اژه‌ای آغاز شد.

برنامه مراسم تحلیف به این صورت اعلام شد:

نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، تلاوت کلام الله مجید، خیرمقدم رئیس مجلس، سخنرانی رئیس قوه قضائیه، انجام مراسم تحلیف و سخنرانی محمود احمدی‌نژاد.

تاریخ انتشار: ١٤ مرداد ١٣٨٨
ساعت: ٨:٤٨

خبر دوم در همین رابطه: اکثریت قریب به اتفاق اعضای فراکسیون خط امام(ره)مجلس در مراسم تحلیف شرکت نکردند
پارلمان‌نیوز:در مراسم تحلیف محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اکثریت قریب به اتفاق اعضای فراکسیون خط امام(ره)مجلس در این مراسم شرکت نکردند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، از 70 نماینده عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس در مراسم تحلیف، تنها 13 نفر شرکت کردند.

عده‌ای از افراد حاضر از فراکسیون در این مراسم نیز با آغاز سخنان احمدی‌نژاد صحن علنی مجلس را ترک کردند.

خبرها و حاشیه‌های تکملیل متعاقبا ارسال می‌شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates