09.08.2009

ایجاد محله‌های الكترونيك در تهران

خُسن آقا: کسی معنی این خبر را می فهمد!؟ چرا اینها گوز را به شقیقه متصل کرده اند!؟
عصرایران: مدير تشكل‌هاي اجتماعي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران گفت: ايجاد محله الكترونيك يكي از اهداف طرح جهادي است كه در آن آسيب‌ها و چالش‌هاي اينترنت و ماهواره‌ها و سرگرمي رايانه‌اي مطرح مي‌شود.
فارس: مدير تشكل‌هاي اجتماعي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران گفت: ايجاد محله الكترونيك يكي از اهداف طرح جهادي است كه در آن آسيب‌ها و چالش‌هاي اينترنت و ماهواره‌ها و سرگرمي رايانه‌اي مطرح مي‌شود.

محمد ابويي، مدير تشكل‌هاي اجتماعي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، با اعلام اين خبر گفت: طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشيني با ارائه برنامه‌هاي آموزشي مديران آپارتمان‌ها، برگزاري نشست‌هاي هم‌انديشي جوانان و برگزاري مسابقات آموزشي در محلات و آپارتمان‌ها اجرايي مي‌شود.

وي ادامه داد: محله الكترونيك يكي ديگر از اهداف طرح جهادي است كه در آن آسيب‌ها و چالش‌هاي اينترنت و ماهواره‌ها، كودكان و سرگرمي رايانه‌اي با برپايي كارگاه‌هاي آموزشي در محلات مناطق 11، 12، 17، 19 و 21 به صورت پايلوت اجرايي مي‌شود.

ابويي با اشاره به اينكه فاصله بين مناطق حاشيه‌اي جنوب شهر با مناطق شمالي بالاست و عدالت خدمات فرهنگي اجتماعي وجود كم است گفت: در اين حوزه برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، بهداشتي، چكاپ رايگان بدني، توزيع بسته‌هاي فرهنگي، آموزش رايگان مقطعي و ايجاد فضاي شاد تفريحي از برنامه‌هاي اين طرح است.

وي به برنامه استقبال از ماه رمضان اشاره كرد و ياد آورشد: غبار روبي امامزادگان در هفته آخر حلول ماه مبارك رمضان، برگزاري برنامه‌هاي مذهبي، فرهنگي با حضور ائمه جماعات و نخبگان محلات و حضور در مسجد جامع و برگزاري جشن استقبال از ماه رمضان از برنامه‌هاي طرح نيايش است.

مدير تشكل‌هاي اجتماعي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اشاره به شعار اصلاح الگوي مصرف تصريح كرد: در طرح حفاظت از تجهيزات شهري، ارتقاي بينش شهروندان براي استفاده صحيح از امكانات شهري، حفاظت از فضاي سبز اجرايي مي‌شود.

وي در بخشي ديگر از اظهارات خود به مشاركت 50 درصد كانون‌ها براي نخستين‌بار در نهضت تابستانه اشاره كرد و افزود: برگزاري كمپ تابستاني در توچال، و اجراي هفته فرهنگي كانون‌ها در ماه رمضان از برنامه‌هايي است كه كانون‌ها به صورت خودگردان اداره مي‌كنند.

بر اساس اين گزارش، ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشيني، كمك به مناطق محروم،‌ استقبال از ماه رمضان و غبار روبي امامزادگان و طرح حفاظت از تجهيزات شهري از طرح‌هاي جهادي تشكل‌هاي اجتماعي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران است كه در نهضت تابستانه برگزار مي‌شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates