11.08.2009

جبران استیضاح کردان یا پیشگیری از عدم رأی اعتماد؟ انتقام دوقلوها!

خُسن آقا: کار دارد بیخ پیدا می کند همین روزهاست که مدرک دوره اپتدایی مموتی را هم زیر سوال ببرند.
آینده: گفته می‌شود برخی نمایندگان قصد دارند در صورت ادامه عملکرد دولت در اتهام‌زنی به نمایندگان مجلس، ابهامات مربوط به مدارک تحصیلی محمود احمدی‌نژاد را منتشر کنند… گذراندن دوره دکتری که طبق قانون، شغلی تمام وقت می‌باشد، در دانشگاه علم و صنعت همزمان با استانداری اردبیل در دولت دوم هاشمی رفسنجانی، بخشی از این ابهامات می‌باشد
با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وجود ابهام در مدارک تحصیلی احمد توکلی و علی‌ لاریجانی، پروژه انتقام‌گیری محمدرضا رحیمی و علی کردان از اصولگرایان منتقد دولت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، رسانه‌های وابسته به دولت نهم، از روز گذشته با انتشار اخباری صراحتاً اعتبار مدارک دکتر احمد توکلی و علی لاریجانی را زیر سؤال بردند. این رسانه‌ها با اعلام این‌که احمد توکلی بدون اخذ مدرک فوق‌لیسانس موفق به کسب دکتری شده است و “علی لاریجانی با استفاده از منابع علمی و اجرایی! مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در زمان تصدی خود بر وزارت ارشاد، در سال 1372 پایان‌نامه خود را تدوین کرده و پس از رد آن، از اسناد شورای عالی امنیت ملی برای تکمیل پایان‌نامه خود استفاده کرده است”، حمله سنگینی را به منتقدان اصولگرای دولت نهم در مجلس آغاز کرده‌اند.

استارت این حملات با تنظیم خاطرات علی کردان که در آن اتهامات زیادی متوجه لاریجانی و توکلی شده بود، آغاز شد و اکنون در آستانه معرفی کابینه تشدید شده است تا زمینه مخالفت با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی احمدی‌نژاد در دولت کاهش یابد.

محمدرضا رحیمی سابقه استانداری کردستان در دولت هاشمی رفسنجانی و ریاست دیوان محاسبات در مجلس هفتم را دارد و طیف نزدیک به جمعیت ایثارگران، به ویژه علی زاکانی بارها رحیمی را به تهیه مدرک جعلی از دانشگاه آکسفورد شبیه مدرک کردان متهم کرده بودند و تلاش نماینده دولت در مجلس برای پرداخت پول به نمایندگان در جریان استیضاح کردان، به این شائبه دامن زد.

در این حال گفته می‌شود برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قصد دارند در صورت ادامه عملکرد دولت در اتهام‌زنی به نمایندگان مجلس، ابهامات مربوط به مدارک تحصیلی محمود احمدی‌نژاد را منتشر کنند.

بنابر شنیده‌های خبرنگار «آینده»، گذراندن دوره دکتری که طبق قانون، شغلی تمام وقت می‌باشد، در دانشگاه علم و صنعت همزمان با استانداری اردبیل در دولت دوم هاشمی رفسنجانی، بخشی از این ابهامات می‌باشد.

چگونگی تهیه رساله، چگونگی کسب ضوابط عضویت در هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت و مسایل مربوط به مدرک فوق‌لیسانس احمدی‌نژاد نیز توسط این گروه در دست بررسی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates