19.08.2009

دانشجو جايگزين جاسبي؟ مناسب چاپ

سلام: ارسال به دوستان سلام: رايزني ها بر سر مصداق جانشین جاسبی هنوز با بیت چانه زنی می کند و از فرهاد دانشجو رییس سابق تربیت مدرس به عنوان جانشین جاسبی نام می برند. کنار گذاشتن جاسبی قطعی شده و گفته می شود هاشمی رفسنجانی هم زیر فشار ها موافقت خود را با این تصمیم اعلام کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رسلام، رايزني ها بر سر مصداق جانشین جاسبی هنوز با بیت چانه زنی می کند و از فرهاد دانشجو رییس سابق تربیت مدرس به عنوان جانشین جاسبی نام می برند.

دانشجو طی سال های 85 و86 باهمراهی اکبریان رییس دانشکده علوم انسانی تربیت مدرس این دانشگاه را از اساتید دگر اندیش واصلاح طلبی نظیر حجاریان ، آقاجري، کدیور و شکوری و…پاکسازی کرد.

دانشجو در مرداد ماه امسال به دلیل آنچه رعايت اخلاق و منش اسلامي، خدمت به پدر و مادر بيمار خود و باز گذاشتن دست وزير علوم ، تحقيقات و فناوري براي انتخاب رييس جديد دانشگاه می خوانداز سمت خود استعفاء داد اما کسانی که دانشجو را از نزدیک می شناسند و به سیاست های وزارت علوم در چهار سال گذشته اشنایی کامل دارند دلیل اصلی استعفاء دانشجورا پایان یافتن ماموریت وی در دانشگاه تربیت مدرس و آغاز ماموریتی جدید در دانشگاه آزاد عنوان می کنند .

به نظر می رسد فرهاد دانشجو به همراه دو برادر دیگرش که یکی استاندار تهران و رییس ستاد انتخابات کشور است و دیگری نقش کلیدی و موثری در ایجاد بلوا و جوساری علیه قالیباف در شورای شهر تهران دارداز مهره های اصلی سپاه برای مهندسی جدید فضاهای سیاسی، فرهنگی واجتماعی کشور هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates