28.08.2009

آمریکا به ایران کمک می کرد سلاح به بوسنی بفرستد !

عصرایران: آمریکا در زمان جنگ های بوسنی در دهه 1990 به کشتی های ایرانی حامل سلاح برای مسلمانان بوسنی کمک می کرد تا سلاح های خود را به دست مسلمانان بوسنی برسانند.
عصر ایران – ” رادوان کاراد زیچ ” رهبر سابق صرب های بوسنی در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتد پرس ادعا کرد که آمریکا در زمان جنگ های بوسنی در دهه 1990 به کشتی های ایرانی حامل سلاح برای مسلمانان بوسنی کمک می کرد تا سلاح های خود را به دست مسلمانان بوسنی برسانند.

به گزارش عصر ایران ، کارادزیچ که متهم به نسل کشی بیش از 100 هزار بوسنیایی در جریان جنگ سال های 1992 تا 1995 است ، در یک مصاحبه مکتوب با آسوشیتد پرس گفت که برای یافتن مدارکی علیه نقض تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل از سوی آمریکا مشغول جمع آوری مدارک برای ارایه آن به دادگاه است .

کارادزیچ که چند هفته دیگر جلسه دادگاهش از سر گرفته خواهد شد ، ادعا کرد که در سال های 1992 تا 1995 ایالات متحده قطعنامه شورای امنیت ملل متحد مبنی بر تحریم تسلیحاتی را نقض کرده و به مسلمانان بوسنی سلاح ارسال کرده است .

کارادزیچ افزوده است که در این سال ها ایران به کمک آمریکا و از طریق کرواسی سلاح های خود را به دست مسلمانان بوسنی می رسانده است .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates