04.09.2009

تماس فيروزآبادي با نمايندگان مجلس براي راي به وزراي احمدي‌نژاد

سلام:تماسهایی از سوی دفتر مقام رهبری و همچنین چند نفر از نزدیکان احمدی‌نژاد و در یک مورد نیز سردار فیروز آبادی چند تن نمایندگان را به دفتر خود فرا خوانده است

در پی انتقاد شدید برخی نمایندگان اصولگرای مجلس از کابینه احمدی نژاد ، فشار بر نمایندگان برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی افزایش یافته است.

به گزارش سلام یکی از نمایندگان در اين خصوص گفت : «با نمایندگان تماس گرفته اند و از آنها می خواهند به همه اعضای کابینه رای بدهند. استدلال آنها اینست که رای بالا به همه اعضا دولت احمدی نزاد را قدرتمند نشان می دهد و تاثیر اتفاقات پس از انتخابات را کاهش خواهد داد.»

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که چه کسانی تماس می گیرند اظهار داشت : «تماسهایی از سوی دفتر مقام رهبری و همچنین چند نفر از نزدیکان احمدی نژاد و در یک مورد نیز سردار فیروز آبادی چند تن نمایندگان را به دفتر خود فرا خوانده است.»

هفته گذشته نيز در جلسه ای با حضور احمد جنتی ، احمد خاتمی ، مهدی طائب ، مرتضی مقتدایی و برخی از مشاوران و معاونان احمدی نژاد و چند نماینده مجلس از جمله حداد عادل، مهدی کوچک زاده، حمید رسایی، مؤید حسینی صدر و کاظم موسوی و مدیران دو خبرگزاری هوادار دولت ، در مورد راهکارهای اعمال نفوذ در رای اعتماد نمایندگان به کابینه پیشنهادی تصمیم گیری شد.

در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چهار گروه موافق ، موافق معترض ، مخالف و منافق تقسیم بندی شده اند. که بیشترین تعداد نمایندگان در گروه های مخالف و موافق معترض قرار گرفته اند.

طبق پیشنهاد یکی از حاضرین در جلسه گروه های رایزنی انرژی خود را اول بر روی نمایندگان معترض و مخالف بگذارند و سعی نمایند رضایت این نمایندگان را جلب نمایند به شرطی که این نمایندگان به همه اعضای کابینه رای دهند.

+رويداد

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates