29.09.2009

دم خروس كلاه انتخاباتی در فیش حقوق پیداشد

آینده: یكی از بینندگان آینده با ارسال پیامی نوشته است:

این پیامی كه می فرستم فقط به علت این هست كه شما اطلاع رسانی كاملی در رابطه با نقد دولت دهم و بحث داغ این روزها ( انتخابات ) دارید .
من كارمند دانشگاه اصفهان هستم . در روز 18/3/88 مبلغ 300 الی 900 هزارتومان تحت عنوان كارانه به نیروهای كارمند اعم از رسمی و قراردادی تعلق گرفت .
و در تاریخ 30/3/88 ( دقیقا بعد از جریان انتخابات ) در فیش حقوقی اینجانب مبلغی را تحت عنوان بدهی الالحساب حقوق 250 هزاتومان و 50 هزارتومان هم در فیش حقوقی تیرماه نوشته شده بود . ولی این نوشته ها در صورتی بود كه بنده تمام حقوقم را دریافت می كردم .
بعد از گذشت دو ماه از انتخابات گفتند كه مبلغ 300 هزارتومان مربوط به اضافه كار بوده كه به صورت الالحساب به نیروها داده بوده ایم و اكنون اون مبلغ را از اضافه كاریهای خرداد و تیر و مرداد كم می كنیم.
عرض بنده این است كه اگر قرار بود از اضافه كاری بنده این 300 تومان را كم كنند چرا در فیش حقوقی به عنوان حقوق كم كردند و كل مبلغ حقوق را واریز نمودند.
آیا این موضوع غیر از آن بود كه می خواستند سر سازمانی كشوری كه مربوط به حقوق و دستمزد كارمندان است كلاه بگذارند . از طرفی هم رای افراد را دقیقا 4 روز قبل از رای گیری تحت عنوان كارانه سال بخرند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates