29.09.2009

سناتور جمهوریخواه در حال و هوای دوران بوش: چاره بحران اتمی ایران ، تغییر حکومت است!

عصرایران: این سناتور آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه ” ان بی سی ” آمریکا با اشاره به این مطلب افزود : ” آنچه باید در جهت آن بکوشیم این است که در نهایت گروهی به حکومت برسند که واقعاً بتوانیم با آنها گفتگو کنیم و به نتیجه معقول برسیم. ”
عصر ایران – در حالی که سیاست تغییر رژیم دیگر کشورها که 8 سال از سوی دولت پرزیدنت بوش به مورد اجرا گذاشته شده و مصایبی همچون عراق و افغانستان را به بار آورد ،یک سناتور ارشد جمهوریخواه که نفر دوم جمهوریخواهان در سنای آمریکا ت ، بار دیگر در اظهاراتی خواستار تغییر حکومت ایران شد.

به گزارش عصر ایران ، سناتور ” جان کایل ” ، در این باره گفته است که تنها راه حل مسئله هسته ای مشکوک ! ایران فشار آوردن برای تغییر رژیم در ایران است.

این سناتور آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه ” ان بی سی ” آمریکا با اشاره به این مطلب افزود : ” آنچه باید در جهت آن بکوشیم این است که در نهایت گروهی به حکومت برسند که واقعاً بتوانیم با آنها گفتگو کنیم و به نتیجه معقول برسیم. ”

کایل در ادامه با حمایت از تشدید تحریم های فلج کننده علیه ایران گفت: فرصت گفتگو با دولت ایران رو به سپری شدن است در حالی که حکومت ایران می‌کوشد مهلت بیشتری به دست بیاورد تا بتواند برنامه‌های هسته‌ای و موشکی خود را پیش بیرد.”

وی افزود : ” در برهه‌ای از زمان، مجبور خواهیم بود بگوئیم که حرف بس است و اقدام جدی به صورت تحریم‌های گوناگون و راه‌های دیگر به منظور بازداشتن ایران ضرورت یافته است “.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هنوز همه امکانات تحریم‌های یکجانبه را که‌م ی تواند حکومت ایران را زیر فشار قرار دهد نیازموده است ، افزود: دولت اوباما نباید هیج گزینه‌ای را در رسیدگی به مسئله ایران منتفی بشمارد چرا که که مسلالمت و استمالت در مورد حکومت ایران به تنهائی کارگر نیست .

این اظهارات سناتور آمریکایی در حالی بیان می شود که قرار است روز پنج شنبه ایران به همراه 6 کشور مذاکره کننده اتمی در سوییس پشت یک میز نشسته و درباره بسته پیشنهادی ایران به غرب گفتگو کنند. البته این سناریویی است که دستگاه سیاست خارجی ایران خود را آماده آن می کند ، در حالی که غرب به ویژه ایالات متحده گفته اند که در گفتگوهای اکتبر موضوع هسته ای و توقف فعالیت های غنی سازی اورانیوم از سوی ایران در صدر خواست های گروه 1+5 در این مذاکرات خواهد بود .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates