30.09.2009

چهره های معتدل اصولگرایان در فهرست سیاه كانون متنقد

آینده: كانون فتنه كه كاهش تنشها میان شخصیتهای نظام و بازگشت شرایط عادی به كشور را مانع تداوم فعالیت خود می داند و از آشكار شدن تخلفات خود توسط دستگاه های قانونی و قضایی در شرایط عادی به شدت نگران است، قصد دارد با حمله به افراد مذكور كه اتفاقاً اكثرا در انتخابات از احمدی نژاد حمایت كرده بودند، مانع پیگیری این طرح شود

با اعلام اسامی شش چهره اصولگرای پیگیر طرح بازگرداندن آرامش به فضای كشور، برخی منابع از قرار گرفتن این چهره ها در فهرست سیاه كانون طراحی و اجرای فتنه خبر می دهند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، بلافاصله پس از اعلام خبر تهیه متنی از سوی برخی دلسوزان انقلاب برای بازگرداندن آرامش به فضای كشور توسط رئیس مجلس خبرگان در افتتاحیه این مجلس، بخش رسانه ای كانون فتنه، با خبرسازی سعی در القاء بی خبری نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از این طرح داشت، در حالی كه آیت ا… هاشمی رفسنجانی موضوع متن مذكور را تنها به عنوان خبری به اطلاع اعضای مجلس خبرگان رسانده بود و دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام كرد كه دلسوزان مورد اشاره آیت ا… هاشمی رفسنجانی، گروهی از اعضای این مجمع هستند.

با این حال، اعلام اسامی 6 چهره مذكور در رسانه ها، فضاسازی بخش رسانه ای كانون فتنه در القای این موضوع كه طرح مذكور توسط گروهی از اصلاح طلبان و حامیان رقبای دكتر احمدی نژاد تهیه شده را با شكست مواجه كرده است.

در این شرایط، گفته می شود كانون فتنه كه كاهش تنشها میان شخصیتهای نظام و بازگشت شرایط عادی به كشور را مانع تداوم فعالیت خود می داند و از آشكار شدن تخلفات و بررسی عملكرد خود توسط دستگاه های قانونی و قضایی در شرایط عادی به شدت نگران است، قصد دارد با حمله به افراد مذكور كه همگی از چهره های معتدل اصولگرایان كه اتفاقاً اكثر آن ها در انتخابات از دكتر احمدی نژاد حمایت كرده بودند، مانع پیگیری این طرح شود.

از سوی دیگر، اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار “آینده” نشان می دهد محور طرح مذكور، جلوگیری از فعالیت فتنه گرانی است كه سعی دارند با القای اختلاف و تنش میان شخصیت های نظام و جنجال آفرینی، در بازگشت آرامش به كشور اختلال ایجاد كنند.

گفته می شود تهیه كنندگان این طرح، در اواسط تابستان گذشته در دیداری با رهبر انقلاب جزئیات طرح خود را به اطلاع ایشان رسانده اند و پس از برگزاری روز قدس و تداوم تنشها در جامعه، بار دیگر در پیگیری این طرح مصمم شده اند.

پیش از این روزنامه جمهوری اسلامی در این باره نوشته بود: براساس اطلاعات موثق یك جمع شش نفره از سران اصولگرایان در مرداد ماه به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی می روند و با ایشان درباره پیدا كردن راهی صحبت می كنند كه براساس آن در صدد حل مشكلات پدید آمده بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم و ایجاد آرامش در جامعه هستند. این افراد عبارت بودند از : آقایان حبیب الله عسگراولادی حسین مظفر مرتضی نبوی محمدرضا باهنر سید مصطفی میرسلیم و غلامعلی حداد عادل .

آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن استقبال از تلاش این جمع 6 نفره به آنها می گویند در عین حال كه من در هیچ طرف ماجرا نیستم اما این اقدام را مفید میدانم و هر جا كمكی از من ساخته باشد دریغ نخواهم كرد. ایشان اضافه می كنند بهتر است شما طرحتان را به اطلاع رهبر معظم انقلاب هم برسانید و نظر ایشان را هم داشته باشید.

این جمع 6 نفره نقطه نظرهای خود را برای رهبری ارسال مینمایند و نظر ایشان را میخواهند . رهبر معظم انقلاب نیز با چنین اقدامی مخالفت نمی كنند می فرمایند منتظر نتیجه بررسی ها هستند. این جمع كه همگی از افراد شناخته شده جناح اصولگرا هستند به اقدامات خود ادامه می دهند و براساس اخباری كه دردست می باشد درصدد هستند به زودی جمع بندی خود را ارائه نمایند.

آنچه آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخنرانی افتتاحیه مجلس خبرگان مورد اشاره قرار داد، این اقدام است كه طبعا نفس اقدام خیرخواهانه است و اقدام كنندگان نیز براساس خیرخواهی و دلسوزی برای نظام و جامعه مبادرت به چنین اقدامی كرده اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates