30.09.2009

جو پلیسی: نصب 400 دوربین مدار بسته در تهران

عصرایران: سرتیپ نوروزی با اشاره به ثبت 447 شرکت انتظامی گفت: در حال حاضر 311 شرکت خدمات انتظامی در حال فعالیت هستند.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از خریداری 400 دوربین مداربسته برای نصب در مناطق جرم خیز تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرتیپ نوروزی در چهارمین همایش سراسری پلیس پیشگیری ناجا که صبح چهارشنبه برگزار شد با اعلام این خبر گفت: هم اکنون تعداد 200 دستگاه دوربین خریداری و در 40 منطقه جرم خیز تهران نصب شده است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی در ادامه همایش افزود: طی شش ماه گذشته 19 میلیون 384 هزار و 543 تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 گرفته شده که از این تعداد تماس 6 میلیون و 23 هزار و 163 تماس عملیاتی شده و مابقی تماسها مربوط به دریافت اطلاعات، کسب مشاوره و راهنمایی بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ادامه داد: در سال جاری از پلیس پیشگیری 10 استان، نظارت ستادی به عمل آمده و در این نظارتها از 590 رده انتظامی بازرسی شده است.

سرتیپ نوروزی با اشاره به ثبت 447 شرکت انتظامی گفت: در حال حاضر 311 شرکت خدمات انتظامی در حال فعالیت هستند.

این فرمانده انتظامی همچنین از برگزاری دوره های تخصصی برای ماموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تا امروز 445 نفر در چهار دوره خنثی سازی بمب، آموزش قضائی و استانداردسازی و تعالی رفتار آموزش دیده اند.

سرتیپ نوروزی همچنین با اشاره به نصب سیستم جامع پیشگیری در کلانشهرهای سراسر کشور اظهار داشت: تا کنون 757 کلانتری به این سیستم متصل شده اند و تا پایان سال جاری هزار کلانتری دیگر نیز به این سیستم متصل می شوند. با متصل شدن کلانتریها به این سیستم اطلاعات و اخبار به صورت جامع در اختیار آنها قرار می گیرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates