11.10.2009

جنایت مامورین لباس شخصی: تعقیب و گریز و تیراندازی در خیابان مطهری تهران

آینده: چند مامور با لباس شخصی كه بی‌سیم و سلاح كمری داشتند، درتعقیب جوانی بودند.دو مامور نیز سوار سمندی نقره‌ای خلاف جهت خیابان به تعقیب این جوان پرداخته و یكی از ماموران به سوی او دو تیر پیاپی شلیك می‌كند و در تقاطع خیابان میرزای شیرازی-مطهری،او را هدف قرار می‌دهد

چند مامور لباس شخصی كه در تعقیب جوانی بودند، در تقاطع خیابان میرزای شیرازی و شهید مطهری با دو شلیك پیاپی، او را از پای انداختند تا دقایقی بعد آمبولانس مركز فوریت های پزشكی، جنازه نیمه جان او را به اورژانس منتقل كند.

به گزارش خبرنگار “آینده”، شاهدان عینی می‌گویند، ظهر امروز چند مامور با لباس شخصی كه بیسیم و سلاح كمری در دست داشتند، از تقاطع خیابان قائم مقام فراهانی و مطهری در تعقیب جوانی بودند كه با تمام توان در حال گریز بود. شاهدان عینی گفته‌اند دو مامور نیز سوار بر سمندی نقره ای رنگ، بر خلاف جهت خیابان مطهری كه از سمت ولی عصر به سمت شریعتی، یكطرفه است، به تعقیب این جوان پرداخته‌اند.

گفته می‌شود پس از آن كه احتمال فرار جوان جدی شده است، یكی از این ماموران درحالی كه مردم زیادی در حال تردد بوده اند، به سوی او دو تیر پیاپی شلیك می كند و در تقاطع خیابان میرزای شیرازی ومطهری، او را هدف قرار می‌دهد.

یكی از ماموران در پاسخ به كنجكاوی مردم گفته است او را درحال سرقت شناسایی و تعقیب كرده‌اند درحالی كه مامور دیگری گفته است این جوان را درحال زورگیری شناسایی كرده اند. با این حال برخی حاضران مدعی شدند این جوان به دلایل سیاسی تعقیب وزخمی شده است.

به گزارش خبرنگار آینده، هویت این جوان زخمی مشخص نشد اما آن گونه كه شاهدان حاضر درصحنه گفته اند، جوانی كه هدف گلوله ماموران قرار گرفته، حدودا 25ساله با لباس‌های مارك‌دار بوده است.

با این حال گفته می‌شود ماموران كه آن‌ها نیز وابستگی سازمانی خود را فاش نساخته‌اند، پس از زخمی شدن جوان با او رفتار سخت داشته و حتی پرستاران مركز فوریت‌های پزشكی نیز پس از این كه ماموران به آن‌ها گفته‌اند این جوان دزد و سارق است، با او برخورد بسیار بدی داشته و زخم او را روی آسفالت‌های خیابان باند پیچی كرده‌اند.

این رفتار پرستاران مورد اعتراض بسیاری از مردم قرار گرفته و پس از آن ماموران رسمی پلیس با حضور در صحنه، مردم را متفرق كرده‌اند. گفتنی است اطلاع‌رسانی سریع نیروی انتظامی می‌تواند مانع گسترش شایعات شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates