15.10.2009

رابطه فاطمه آجرلو، عباس پالیزدار و محمود احمدی نژاد

رخداد: سایت نواندیش در مقاله ای به قلم غلامعلی رجایی نوشت:

آقاى احمدى‌نژاد در معرفى خانم آجرلو که کسى بعد از صدور حکم دادگاه پالیزدار در مورد او، به ارتباط وى با افشاگرى‌هاى پالیزدار تردیدى ندارد اقدامى بسیار تامل‌برانگیز از خود نشان داد. بخشى ازآنچه در پرونده پالیزدار در دادگاه مطرح شد که به زندان رفتن او منجر گردید آن بود که او در افشاگرى‌هاى خود علیه برخى بزرگان و مسئولان نظام و بویژه آیت‌الله هاشمى رفسنجانى و فرزندان او به اطلاعات طبقه‌بندى شده‌ استناد کرد.

پرسشى که در این رابطه بسیار مهم و اساسى مى‌نماید این است که آیا مى‌توان باور نمود پالیزدار که از اعوان و انصار دولت نهم و مدیران دولت احمدى‌نژاد بود خود سرانه و صرفا به سلیقه خود و بدون مشورت‌گیرى از دیگران به این افشاگرى‌ها دست زده باشد؟

اگر اینگونه نیست پالیزدار به اذن و مشورت چه کسى به وادى افشاگرى گام نهاده است و با این افشاگرى‌ها به دنبال چه نتیجه‌اى بود؟

با توجه به ثابت شدن همکارى خانم آجرلو با پالیزدار که در دادگاه به محکومیت پالیزدار منجر گردید و همین سابقه ‌ مخالفت برخى از نمایندگان را نسبت به معرفى او از سوى احمدى‌نژاد به مجلس موجب گردید آیا نمى‌توان رابطه‌اى منطقى ما بین این همکارى او و پالیزدار در درون دولت نهم جست‌وجو کرد؟

آیا مى‌توان باور نمود که آقاى احمدى‌نژاد در معرفى خانم آجرلو به عنوان وزیر پیشنهادى رفاه دولت دهم از سابقه ایشان در پرونده پالیزدار بى‌اطلاع بوده است؟ چگونه چنین چیزى ممکن است؟!

اگر با اطلاع بوده چرا وچه عواملى باعث شده که وى به این سابقه بى‌اعتنا باشد؟

پرسش اساسى که پاسخ آن بسیار مهم و روشنگرانه است این است که چه دلیل یا دلائلى موجب معرفى خانم آجرلو از سوى رئیس دولت دهم به مجلس گردید؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates