18.10.2009

لاريجانی عمليات تروريستي در استان سيستان و بلوچستان را تلاش دشمنان براي جلوگيري از توسعه اقتصادي در اين استان عنوان کرد

خُسن آقا: علي لاريجاني عراقی توضیح نداد چگونه می توان با اعزام نیروهای سرکوبگر امنیتی، نظامی به سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی ایجاد کرد!!!
ایرنا: رييس مجلس شوراي اسلامي عمليات تروريستي در استان سيستان و بلوچستان را تلاش دشمنان براي جلوگيري از توسعه اقتصادي در اين استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، علي لاريجاني صبح امروز يکشنبه در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي با اعلام خبر شهادت سردار شوشتري فرمانده قرارگاه شرق و سردار محمدزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استان سيستان و بلوچستان شهر سرباز در اين استان گفت: به طور حتمي قصد تروريست‌ها اخلال در امنيت سيستان و بلوچستان است.
وي گفت: همه شما با اين دو برادر به ويژه شوشتري که از فرماندهان رشيد دفاع مقدس بودند و سرمايه بزرگي براي کشور محسوب مي‌شد آشنا هستيد.
لاريجاني ضمن تسليت و تعزيت شهادت سرداران سپاه به خانواده آنها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ملت شهيدپرور گفت: اين عزيزان با کار شبانه روزي تلاش مي‌کردند امنيت در سيستان و بلوچستان برقرار شود.
وي تاکيد کرد: قطعا سپاه پاسداران با نيروي مضاعف براي ايجاد امنيت و توسعه سيستان و بلوچستان اقدام خواهد کرد.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به محض شنيدن خبر شهادت دو تن از سرداران سپاه و چند تن از هموطنان بلوچ فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر تروريست سردادند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates