28.10.2009

مشاوران بیكار آقای وزیر باحقوق میلیونی به اندازه یك مینی بوس!

آینده: با تشكیل دولت دهم و بركناری تعدادی از وزرا، اطلاعات جالبی از عملكرد آنها كشف شده است. از جمله این كه یكی از وزرای مقتدر دولت نهم چند تن را بدون انجام فعالیت خاصی با حكم مشاور با فیشهای حقوقی 8 رقمی مورد مهرورزی قرار می داده است

با تشكیل دولت دهم و بركناری تعدادی از وزرا، اطلاعات جالبی از عملكرد آنها كشف شده است. از جمله این كه یكی از وزرای مقتدر دولت نهم چند تن را بدون انجام فعالیت خاصی با حكم مشاور با فیشهای حقوقی 8 رقمی مورد مهرورزی قرار می داده است.

شنیده‌های خبرنگار «آینده»، حاكی از آن است كه یكی از وزرای دولت دهم، تمام مشاوران یك وزیر دولت نهم را بركنار كرده است.

بنابراین گزارش، وزیر دولت نهم كه در دولت جدید از سوی احمدی‌نژاد كنار گذاشته شده، 14 مشاور داشته كه در امور مختلف از مشورت آن‌ها استفاده می‌كرده و آن‌ها حقوق حدود 2 میلیون تومانی دریافت می‌كرده‌اند.

گفته می‌شود برخی از این مشاوران تنها یك روز در هفته سر كار حاضر می‌شده‌اند كه انتقاداتی در این مجموعه در پی داشته است و پس از تغییر دولت، وزیر جدید تمام مشاوران مذكور به جز یك تن را بركنار كرده است.

موضوع حقوق‌های میلیونی كه البته اكنون با بالارفتن تورم كمی عادی‌تر شده است، معمولاً باعث چالش بین دو دیدگاه بوده است.

برخی معتقدند ارائه حقوق‌های چند میلیونی به افرادی كه فكر آن‌ها ارزشی دارد، منطقی است و عده‌ای چنین پرداخت‌هایی را برای مسئولان ضدارزش و خلاف ساده‌زیستی ارزیابی می‌كنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates