07.11.2009

افشای ملاقات‌های محرمانه مشایی و دلال رابطه با آمریكا در ویلای شمال

آینده: این شخص كه اخیراً پس از سفری محرمانه و بدون اطلاع رسانه‌ها به كشور، با بی.بی.سی فارسی مصاحبه می‌كرد، با اظهار اطمینان از تحویل دادن اورانیم توسط جمهوری اسلامی، از جلسات خود با برخی مقامات مهم ایران خبر داد

در حالی كه رهبر انقلاب در سخنان صریح خود كسانی كه لبخندهای دولت آمریكا را باور كرده و قصد پهن كردن فرش قرمز برای آن‌ها دارند را افراد ساده‌لوح یا گرفتار هوی و هوس دانستند، جزئیات تازه‌ای از ملاقات‌های محرمانه رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و هوشنگ امیراحمدی در ویلای شمال كشور افشا شده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، اخیراً هوشنگ امیراحمدی كه پس از سفری محرمانه و بدون اطلاع رسانه‌ها به كشور، با شبكه بی.بی.سی فارسی مصاحبه می‌كرد، با اظهار اطمینان از تحویل دادن اورانیم توسط جمهوری اسلامی، از جلسات خود با برخی مقامات مهم ایران خبر داد.

اگرچه وی در برابر اصرار خبرنگار بی.بی.سی حاضر به افشای نام مقامی كه با وی دیدار كرده است نشد، اما اطلاعات خبرنگار «آینده» نشان می‌دهد كه امیراحمدی با اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس‌دفتر و مشاور ارشد دكتر احمدی‌نژاد ملاقات‌هایی داشته است.

گفته می‌شود این ملاقات‌ها برای دور ماندن از چشم نهادهای نظارتی، در ویلایی در استان گیلان انجام شده است.

اگر چه هنوز جزئیات این ملاقات‌ها فاش نشده، اما به نظر می‌رسد سخنان صریح رهبر انقلاب مبنی بر این كه اگر مسئولی دل در گرو منافع ملت داشته باشد، فریب لبخندهای آمریكایی ها را نمی‌خورد، اشاره به چنین رفتارهایی دارد.

رهبر انقلاب، پیش از این در اقدامی بی سابقه طی دستوری كه به دلیل استنكاف دكتر احمدی‌نژاد از عمل به آن علنی گردید، با انتصاب مشایی به سمت معاون اول رئیس‌جمهور مخالفت كردند، اما پس از آن مشایی به سمت رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، رئیس‌ نهاد ریاست‌جمهوری، مشاور رئیس‌جمهور، رئیس شورای عالی مناطق آزاد و تعدادی دیگر از مسئولیت‌های مهم منصوب شد و اخبار غیررسمی حاكی از تمایل احمدی‌نژاد برای انتصاب وی به عنوان سخنگوی دولت داشت كه این میزان مسئولیت برای فردی كه از سوی رهبری طرد شده است، جای ابهام دارد.

مشایی كه پس از ازدواج مهدی احمدی‌نژاد با دختر وی بیش از پیش به احمدی‌نژاد نزدیك شده است، در انتخابات ریاست‌جمهوری فعال بود و تعدادی از سایت‌های خبری، ستادهای انتخاباتی و فعالیت‌های سیاسی، مشتركاً توسط پسر مشایی و پسر احمدی نژاد مدیریت می‌شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates